Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Levertijd iPhone 11 toestellen

Wanneer je jouw nieuwe iPhone 11 bestelt, krijg je van ons direct een indicatie van de levertijd. We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 11 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de iPhone 11 bestellen?

Je kunt de iPhone 11 gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop bestellen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

Waarom is het ene model iPhone 11 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 11 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair of juist exotisch waardoor de levertijd langer duurt.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de iPhone 11 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

Laatste update: 13-10-2021

We verwachten in week 8 en 9 (een groot deel van) de al bestelde iPhones te leveren. Het ligt er ook maar net aan hoeveel er besteld zijn en hoeveel we geleverd krijgen. Ik heb daar helaas geen inzicht in. Zodra er een iPhone voor jou beschikbaar is, krijg je hier een mail over. 

We verwachten in week 8 en 9 (een groot deel van) de al bestelde iPhones te leveren. Het ligt er ook maar net aan hoeveel er besteld zijn en hoeveel we geleverd krijgen. Ik heb daar helaas geen inzicht in. Zodra er een iPhone voor jou beschikbaar is, krijg je hier een mail over. 

Dat zou echt super zijn! Mijn huidige IPhone kan het hopelijk nog wel tot dan volhouden 😉 Zie hem graag tegemoet. 

Wij hebben op 15 december 2020 een Iphone 11 purple 128 GB besteld. Hoewel op het moment van bestellen “voor 23:59 uur besteld, morgen in huis” werd vermeld bleek het toestel toch niet voorradig. In de weken erna ontvingen we wekelijks een notificatie over de voortgang van de bestelling. Sinds 27 januari blijft het echter stil. Onze orderstatus blijft op “controleren” staan. We twijfelen nu of onze bestelling nog wel in beeld is. 

We hebben op de KPN-site de levertijden gevolgd. Deze variëren continu: eerst was het half december, daarna eind december, begin januari, eind januari, half februari, begin februari, half maart, eind februari enz. Tussendoor kwam het zelfs voor dat er weer vermeld stond dat het toestel de volgende dag leverbaar zou zijn. Telkens als we denken dat levering nabij is zien we dat wanneer je vandaag zou bestellen de levertijd wéér anders is. 

Kortom: Wanneer kunnen we eindelijk onze bestelde en reeds betaalde Iphone 11 purple 128 GB verwachten? 2 maanden wachten lijkt ons lang genoeg in elk geval.

Admin: verplaatst naar centrale topic

Hoi @BR96, we hebben jouw topic even samengevoegd met dit topic over de iPhone 11. We zijn in afwachting van een nieuwe levering voordat we kunnen leveren.

Marcia noemde de verwachtingen van dit toestel toevallig gisteren nog:

Dag iPhone 11 wit 128gb al eind jan besteld voor mijn dochter, wk 6 zou deze binnen zijn nog steeds niets 19 feb. Wil nu duidelijkheid !!!😠

Hoi @Fritsfrits, welkom. 

Momenteel is de verwachting dat de Iphone 11 128GB white medio week 7 wordt uitgeleverd, de 256GB variant wordt medio week 8 uitgeleverd. 

Maar we zitten toch in eind wk 7 ? Nou ik ga dan maar uit van levering/bezorging klant wk 8, ben benieuwd we blijven optimistisch 

Wanneer komt de levering welke dag van deze week en hoelang duurt het dan voordat jullie de iphone op sturen?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik durf je niet precies te zeggen wanneer je jouw iPhone kunt verwachten. We hopen in ieder geval deze en volgende week weer een deel uit te kunnen leveren. Of jouw toestel hierbij zit is afhankelijk van hoeveel we binnen krijgen. Ik kan je daarom niet zeggen of jouw toestel hier ook tussen zit. Je ontvangt van ons uiteraard een e-mail wanneer jouw toestel onderweg is.

Maar kunnen jullie dat niet zien? En wanneer komt er een nieuwe voorraad in jullie winkel.

want tegen mij zeiden ze dat ik hem eind feb zal krijgen.

@Bloembolletjes Dat kunnen wij helaas niet zien, anders had ik het je wel verteld. We weten van te voren niet hoeveel telefoons we precies gaan krijgen van Apple. De levertijden zijn dus ook altijd een verwachting, geen definitieve datum. Het is helaas echt even afwachten. Je krijgt bericht zodra jouw iPhone onderweg is.

Mijn toestel staat op ***** kunnen jullie het dan wel zien?

Admin: naam verwijderd i.v.m. privacy

En weten jullie wel wanneer de levering komt deze week

@Bloembolletjes Meer informatie dan de verwachte leverdatum (die je hierboven kunt vinden) heb ik niet voor je. Het spijt me! Je krijgt bericht zodra jouw iPhone onderweg is, ik wil je vragen om dit af te wachten.

Dus alle iphone 11 paars van 128 GB komen pas in maart.

Dus er komt deze maand geen voorraad van iphone 11 paars van 128GB

Hoi, ik heb 2 februari mogen verlengen en heb de iphone 11 128gb purple gekozen. Kan ik dit toetsel nog deze of volgende week verwachten wat ik begrijp uit de vorige reacties week 8/9. Zo nee wanneer dan wel? Het was eerst half februari en nu ineens half maart kan dat ook nog eerder zijn? Of word het maar weer steeds opgeschoven dat we straks in mei of juni zitten. Vind het ook niet okey dat jullie dat niet melden wanneer een bestelling telefonisch word geplaatst jullie hebben daar toch inzicht in dus wat is er nou zo moeilijk om dat dan aan te geven. Vervolgens word er gezegd dat er op dat zelfde moment wanneer ik telefonisch bestelde net een bestelling voor het toestel is geplaatst en dat dat de reden is waarom die niet op voorraad is. Allemaal onzin er zijn mensen die nog veel langer wachten op het zelfde toestel. Online lees ik heel erg veel van zulke reacties over dat jullie dat niet aangeven lijkt wel dat jullie zwijgplicht hebben is toch raar dat letterlijk niemand van jullie dat aangeeft als iets niet op voorraad is. Ik snap ook wel dat jullie verder ook niet precies weten hoe, wat, wanneer maar het is ook niet gek dat jullie allemaal slechte reacties krijgen als jullie het gewoon melden als iets wel of niet er is hadden mensen op dat moment nog een keuze gehad om eventueel een ander toestel te gaan kiezen of bij apple zelf het toetsel te kopen waar het nog wel op voorraad is. Een collega van jullie vertelde mij ook zodra het toestel weer op voorraad is dat ik bij de eerste lading gelijk zou zitten en dat ik niet op de volgende lading hoef te gaan wachten. Maar alles betwijfel ik.

Welkom op het forum @CMarilyn. We doen ons best om iedereen zo nauwkeurig mogelijk van de informatie te voorzien die we hebben. We willen ook natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van de Iphone 11. Tot die tijd ben ik bang dat ik je moet vragen af te wachten. Wel is het uiteraard zo dat zodra we deze naar je kunnen versturen laten we het per mail laten weten. De volgende vracht verwachten we begin maart weer binnen te krijgen.

@Bram_  okey op welke dag/datum van begin maart is dat dan?

@CMarilyn De verwachting is begin maart, een exacte datum hebben we niet voor je. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden en krijgt een seintje zo gauw het toestel jouw kant op komt.

Als je iphone van de week binnen komt krijg je heb dan ook de zelfde week

@Bloembolletjes ik denk dat de vraag is dat, als de iPhone volgende week binnenkomt, of jij 'm dan die week ook krijgt? Je krijgt een mail zodra er een iPhone voor jou beschikbaar is. Stel dat er nu 20 mensen op een iPhone wachten en er komen van dat specifieke model maar 18 binnen, dan kunnen we niet iedereen van een toestel voorzien. We kunnen dus alleen aangeven wanneer er nieuwe toestellen verwacht worden, maar zodra je echt een mail krijgt met: we gaan je iPhone leveren, weet je dat je binnen enkele dagen het toestel in huis hebt. 

Dus het kan ook pas dat mijn iPhone in april komt

Theoretisch gezien is dat mogelijk maar ik ga er van uit dat Apple de leveringsproblemen bijna onder controle heeft en dat de toestellen sneller dan dat weer geleverd gaan worden.

Wanneer komt er wen nieuwe vracht van de iphone 11 paars met 128 GB? Welke datum?