Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Levertijd iPhone 11 toestellen

Wanneer je jouw nieuwe iPhone 11 bestelt, krijg je van ons direct een indicatie van de levertijd. We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 11 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de iPhone 11 bestellen?

Je kunt de iPhone 11 gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop bestellen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

Waarom is het ene model iPhone 11 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 11 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair of juist exotisch waardoor de levertijd langer duurt.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de iPhone 11 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

Laatste update: 13-10-2021

We weten geen datum, je kan het vaker vragen maar we weten dit echt niet en kunnen je er niet meer over vertellen.

Dag graag reactie van kpn, eindelijk bericht gekregen dat iPhone 11 White 128gb voor mijn dochter was binnengekomen. Bezorgdag voor 2 maart gepland. Krijg nu net telefoontje van pakketdienst dat ze het niet hebben ontvangen en dus niet uitgeleverd kan worden !!! Heel dringend hierbij vraag wanneer wel !!! 5 mrt is oude abonnement opgezegd/overgezet

Da's vervelend, @Fritsfrits. Ik zie op het moment de White niet meer op de lijst staan van toestellen die niet op voorraad zijn. Ik ga er dan ook vanuit dat het toestel wel in levering is, maar met vertraging bij de pakketdienst binnenkomt / is gekomen. Ze nemen contact met je op voor een nieuwe leverafspraak zodra ze hem hebben. 

Hallo,

Half december een Iphone besteld. Gisterochtend telefonisch een afspraak ingepland. Vandaag 2-3-2021 tussen 09:00 en 13:00 uur zou de koerier langskomen met de bestelde Iphone 11 128 Gb purple. Het is inmiddels 17:05 uur en nog geen koerier gezien! Ook hebben we totaal niets gehoord. Het is niet te geloven. 

Hallo,

Half december een Iphone besteld. Eergisteren telefonisch een afspraak ingepland. Gisteren 2-3-2021 tussen 09:00 en 13:00 uur zou de koerier langskomen met de bestelde Iphone 11 128 Gb purple. Het is inmiddels 1 dag later en nog geen koerier gezien! Ook hebben we totaal niets gehoord. Het is niet te geloven. 

@BR96 Wat rot dat je jouw iPhone niet ontvangen hebt ondanks dat er wel een afspraak gepland stond. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gisteren ook contact met de klantenservice hebt gehad. Mijn collega heeft je contactgegevens gegeven om navraag over de afleverafspraak te doen. Ik hoop dat je er daarmee uit gekomen bent, en je je nieuwe iPhone snel in huis hebt. Laat het gerust weten als wij iets voor je kunnen doen.

Goedemorgen Alexandra,

Reviva was gisteren om 18:00 uur niet meer telefonisch bereikbaar. Wel kon ik op de website van Reviva mijn bestelling opzoeken. Daar stond nog de aflevering vermeld van 2-3 tussen 09:00 - 13:00 uur. Ik kon gewoon op de knop drukken om een nieuwe afspraak in te plannen. Dat heb ik gedaan en kreeg de mogelijkheid een nieuwe afspraak te plannen. Dit heb ik gedaan voor vandaag 4-3 tussen 13:00 -18:00 uur. Er werd aangegeven dat ik hiervan een bevestiging per mail (aangegeven mailadres was correct), echter deze bleef uit. Dus vanmorgen maar even  opnieuw ingelogd op de website van Reviva en via de knop “waar blijft mijn bestelling” opnieuw de bestelling opgezocht. Nu kwam er een foto in beeld van een Reviva-medewerker met de melding dat hij vandaag tussen 13:00 - 18:00 uur de bestelling zou komen afleveren. Nu maar hopen dat er ook echt iemand verschijnt. Wel vreemd dat we geen bevestiging via de mail hebben ontvangen. Alles bij elkaar blijft het maar een vreemde gang van zaken. we wachten nu al 2,5 maand op het toestel. Dan ben je blij als eindelijk het bericht komt dat het toestel is gearriveerd en uitgeleverd gaat worden. Niet verwacht dat de aflevering zo moeizaam zou verlopen. We gaan het beleven vandaag (of niet)!

@BR96 Het is niet zo gladjes verlopen als jij, en natuurlijk ook wij, gehoopt hadden lees ik. Goed dat je nog contact met Reviva gehad hebt. Ik ga er vanuit dat 't vandaag goed komt! Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Mijn iPhone 11 is geleverd! Heel blij! 
Om ook even een positief berichtje erin te gooien ;-) 

Mijn iPhone 11 is geleverd! Heel blij! 
Om ook even een positief berichtje erin te gooien ;-) 

Zeker weten, wat fijn om te horen, en leuk dat je het deelt :) Veel plezier met je nieuwe iPhone!

Goedenavond Alexandra,

Van positiviteit is bij ons helaas nog geen sprake. :frowning2: Zojuist opnieuw jullie helpdesk aan de lijn gehad. Ondanks de nieuwe afspraak met Reviva om vandaag tussen 13:00 - 18:00 uur de nieuwe Iphone 11 te bezorgen heeft zich niemand gemeld, noch aan de deur noch telefonisch noch per mail. We worden er moedeloos van. Vanavond heeft jullie helpdeskmedewerkster contact proberen op te nemen met Reviva, echter deze waren reeds gesloten. Daarna vroeg ze mij, net als haar collega gisteravond, om morgen zelf weer met Reviva te bellen. Dit heb ik geweigerd omdat ik gisteravond via de Reviva-website ook al een nieuwe afspraak had gemaakt (ik kon toen ook niemand meer bereiken) waarna er vandaag dus opnieuw niets bezorgd werd. De bestelling is door ons geplaatst bij KPN en dat de uitlevering via Reviva gaat is iets tussen KPN en Reviva. Dan vind ik niet dat ik daar achteraan moet gaan. Na dit vanavond ook aan jullie helpdeskmedewerkster kenbaar te hebben gemaakt, heeft zij mij toegezegd morgen persoonlijk met Reviva contact op te nemen en ons daarna te informeren. Wordt vervolgd.

Soortgelijk verhaal ook reviva gebeld , geen pakket ontvangen daar, was niet gescand. Vreemd genoeg wel bericht gekregen van kpn om dagdeel te plannen om pakket in ontvangst te nemen. Nu weer dgn verder en blijkbaar geen afstemming tussen kpn en reviva. Om moedeloos van te worden , morgen of maandag wordt ik teruggebeld. Ondertussen woede en verdriet bij mijn dochter al vanaf eind januari aan het wachten !!!

Hey @Fritsfrits! Ohh, blij gemaakt met een dode mus zo te horen. Je hebt met Reviva gebeld. Hebben zij je wel kunnen voorzien van informatie over het pakket of een verwachtte levertijd doorgegeven? 

Nee, dat is het probleem. Reviva heeft mij gebeld dat levering dinsdagmiddag 2 mrt niet door kon gaan omdat ze pakketje (iPhone 11) niet hadden ontvangen van kpn terwijl ze wel een order hadden. Natuurlijk is dit iets tussen reviva en kpn om onderling op te lossen maar voorlopig heb ik ( mijn dochter ) haar bestelde en betaalde iPhone ( januari al betaald) nog steeds niet binnen!!! Echt kwaad inmiddels

Dat je hier kwaad om bent snap ik erg goed @Fritsfrits, is het toestel eindelijk leverbaar en dan gaat het nog niet in 1 keer goed :slight_frown: Ik hoop dat je hier snel over gebeld wordt en dat het bezorgen op redelijk korte termijn alsnog zal gaan geschieden!

De helpdeskmedewerkster welke ik gisteren aan het einde van de middag sprak zou vandaag navraag doen bij Reviva en ons informeren. Het is inmiddels bijna 13:00 uur en we hebben nog niets gehoord. Wij willen graag snel duidelijkheid over de levering van het reeds op 15-12-2020 bestelde en betaalde toestel!

Hallo medewerkers van KPN, waarom horen wij maar niets? U zou navraag doen bij Reviva en ons vandaag terugbellen met informatie over de levering van de bestelde Iphone 11! Het is inmiddels 15:43 uur en nog steeds taal noch teken. Dit soort zaken zullen toch wel meteen geescaleerd en uitgeplozen worden, neem ik aan? Het is ongehoord dat jullie loyale klanten zo laten zwemmen en helemaal niets laten weten. 

Hallo @BR96, welkom. 

Ik zie dat jij inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice en dat een achterliggende afdeling voor jou is benaderd. Ik ga er vanuit dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost! 

Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten met een iPhone 11 128gb green, deze is niet op voorraad. Hebben jullie een idee wanneer deze leverbaar is?

*Admin: verplaatst naar algemene iPhone 11 topic

Hoi @Wikje, we verwachten deze week nog een nieuwe levering van dit toestel. Ik hoop dat de jouwe hier ook tussen zit! Zodra hij op de post is krijg je daar bericht over!

Doen jullie ook aan updates? Het is ondertussen bijna week 12 en nog niets gehoord over de iPhone 11 green (die in week 9 geleverd zou worden volgens jullie bericht bovenaan)

Dankje voor de reminder @Wikje! Ik heb het topic geüpdatet.  

Jullie communicatie zou wel een stuk beter kunnen. Sowieso zou het netjes zijn dat je ziet dat een telefoon niet op voorraad is als je m besteld, maar daar klaagt iedereen hier over en doen jullie blijkbaar niets mee dus dat zal wel.

Alleen dan doen jullie een update over wanneer de nieuwe iPhone green zou komen op de laatste dag van week 11 en dan zetten jullie neer dat deze verwacht wordt in week 11/12. Je weet toch dat t zeker geen week 11 is want die weekis voorbij. Maar zo ziet het er wat positiever uit voor jullie ofzo. Hele vreemde manier van doen. Altijd zeer tevreden geweest over jullie maar vind dit allemaal toch wel erg raar.  

@Wikje We zijn afhankelijk van Apple. Daar geven we de bestelling door. Apple verteld ons dat zij verwachten te leveren op …. datum. 
Het kan maar zo zijn dat wij een bestelling plaatsen voor 10 iPhones en er op die …. datum maar 5 binnenkrijgen. Het is dus niet te doen om specifieker te zijn. De verwachte leverdatum is intern inmiddels verschoven naar week 12 (deze week).

Dat snap ik maar jullie zeggen op de laatste dag van week 11 dat de verwachte levertijd week 11/12 is. Dan weet je toch al dat t niet week 11 is. Want die is voorbij. Dat is gewoon raar communiceren. Zeg gewoon meteen week 12 Hoe jullie het uitleggen dat snap ik ook wel, maar netjes is het niet om ook niet bij het bestellen aan te geven dat het niet op voorraad is. Maar wat ik al zei daar zitten jullie niet zo mee dat alle klanten dit vervelend vinden.