Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Levertijd iPhone 11 toestellen

Wanneer je jouw nieuwe iPhone 11 bestelt, krijg je van ons direct een indicatie van de levertijd. We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 11 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de iPhone 11 bestellen?

Je kunt de iPhone 11 gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop bestellen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

Waarom is het ene model iPhone 11 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 11 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair of juist exotisch waardoor de levertijd langer duurt.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de iPhone 11 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

Laatste update: 13-10-2021

Nieuwe update misschien? We zitten alweer ver in week 13. 

Geüpdatet!

😏 mega irritant dit.

kan ik nog annuleren? Neem wel bij een andere provider een abonnement, elke week hetzelfde verhaal hier. 

ik heb 14-03-2020 een iPhone 11 128 green besteld maar levering nog niet plaatsgevonden . wanneer wordt deze geleverd????

Admin: samengevoegd met centrale topic

Goedemorgen @ton1960, we verwachten halverwege week 14-15 (deze week en volgende week) een nieuwe lading van deze toestellen.

@Wikje daarover kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen op 0800-0402 of via www.kpn.com/annuleren 

Hallo weten jullie al wanneer iphone 11 128gb green weer op voorraad is want toen ik die bestelde stond er dat ik de iPhone 27 August geleverd zou krijgen maar nu is het in eens begin september wat ik erg jammer vind want we willen hem graag aan onze dochter cadeau doen voor haar verjaardag dus dachten de iPhone mooi op tijd binnen te hebben nu hoop ik dat de iPhone toch nog voor zaterdag in huis hebben weten jullie  nu al meer wanneer de iphone 11 128gb green weer op voorraad is al vast bedankt

Admin: samengevoegd met iPhone 11 topic

Hey @ilonkahuizing!

We hebben je vraag toegevoegd aan het iPhone 11 topic om voor ons het overzicht te behouden.

Wat balen dat de iPhone later wordt geleverd. 
Er is een wereldwijd tekort aan computerchips, hier heeft Apple helaas ook mee te maken. Hierdoor hebben wij wat meer moeite met het verkrijgen van nieuwe voorraden. We doen er natuurlijk alles aan om de telefoons zo gauw mogelijk op voorraad te hebben, maar zijn hierin ook afhankelijk van Apple. Zodra je toestel op voorraad is en we hem kunnen gaan uitleveren, krijg je daar bericht van. Excuses voor het ongemak! 

Ik heb 4 dagen geleden 11 sep een iPhone 11 64gb red besteld en kreeg die maandag te horen dat die niet op voorraad is hoelang kan dit ongeveer gaan duren?

Ik heb 4 dagen geleden 11 sep een iPhone 11 64gb red besteld en kreeg die maandag te horen dat die niet op voorraad is hoelang kan dit ongeveer gaan duren?

Ik heb jouw bericht even toegevoegd aan dit levertopic, @Amber Rutten. Momenteel is het helaas niet bekend wanneer de iPhone 11 64 GB Red weer op voorraad komt. We zijn voor levering afhankelijk van Apple. Zij hebben ons nog niet kunnen vertellen wanneer het toestel weer leverbaar is.

Is de kleur paars nog wel op voorraad anders zal ik die ook wel willen ?

@Amber Rutten geen enkele iPhone 11 64 GB is momenteel voorradig voor zover ik het op dit moment kan zien:disappointed_relieved:

ik had een iphone 11 besteld  met 128gb en de kleur zwart, een uur later kreeg ik een sms en er stond dat de telefoon niet op voorraad is ik vroeg me af wanneer de telefoon weer op voorraad is.

Beste @harry mars, goede vraag! We verwachten 'm eind oktober weer binnen te krijgen. Je krijgt een e-mail zodra er een telefoon voor je beschikbaar is!

Wanneer komt de iphone 11 64GB white weer op voorraad? Al een week geleden besteld, maar nog niks gehoord van wanneer die binnen zou kunnen komen. 

Wanneer komt de iphone 11 64GB white weer op voorraad? Al een week geleden besteld, maar nog niks gehoord van wanneer die binnen zou kunnen komen. 

Hi Marlou, welkom hier. 

De duidelijke leverdatum hebben wij nog niet, ze zijn in bestelling bij Apple en als indicatie hebben wij medio oktober gekregen. Wel sturen wij een e-mail wanneer je toestel binnen is met specifiekere informatie. 

Voor nu is het even afwachten. 

Ik heb een week geleden een verlenging gedaan en er staat begin oktober zou de telefoon beschikbaar zijn, wat is voor jullie begin oktober. Ik heb nog 1 week bedenktijd anders bestel ik het via belsimpel.

*Admin: samengevoegd met iPhone 11 topic

Hi @Fara1984,

Door wereldwijde tekort aan chips en vraag/demand is het mogelijk dat je iets langer moet wachten op je iPhone 11. KPN kan hier helaas helemaal niks aan doen. KPN is afhankelijk van Apple.

Wachten is vervelend zeker als je graag je nieuwe telefoon wilt vast houden, maar het hoort er tegenwoordig helaas eenmaal bij (covid-19). Ik zelf wacht nu ook op mijn nieuwe telefoon. 

*Admin: meeverplaatst

Hoi @Fara1984, jouw bericht is samengevoegd met dit bestaande topic. Welk type toestel en kleur heb je precies besteld?

Voor de uitlevering van jullie toestellen zijn we afhankelijk van de levering vanuit Apple.

Wat we kunnen aangeven is wanneer wij een levering vanuit Apple verwachten: begin oktober is week 40 en deze week is nog maar net begonnen…  Daarmee is niet gezegd dat wanneer wij een levering ontvangen, het door jou bestelde toestel er ook tussen zit: Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. We kunnen dus geen datum noemen wanneer jij je iPhone 11 ontvangt: goed om mee te nemen in je afweging of je de bestelling annuleert of nog kunt wachten op je bestelling.

Ik heb de iPhone 11 64gb green besteld .. 

Hoi @Fara1984 we verwachten van dit type toestel deze week nog een nieuwe zending!

🤞🏾🤞🏾🤞🏾🤞🏾

Ik heb mijn Iphone II ook nog steeds niet… krijg telkens mailtjes dat hij nog niet voorradig is. Maar ik betaal er al wel voor.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Van de iPhone 11 green 64gb word er deze week een zending verwacht, hoe zit het met de iPhone 11 black 64gb?

Hoi @Atilla Saygili, ik heb daar geen specifieke datum voor. De verwachting is dat we deze “halverwege oktober” krijgen.
Zodra ze binnen zijn krijg je daar bericht over.

Hoi @Atilla Saygili, ik heb daar geen specifieke datum voor. De verwachting is dat we deze “halverwege oktober” krijgen.
Zodra ze binnen zijn krijg je daar bericht over.

Maar u weet wel dat de groene iPhone deze week nog verwacht wordt?