Skip to main content

Levertijd iPhone 11

• December 21, 2020
  • 365 reacties
  • 10313 keer bekeken
Levertijd iPhone 11
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

365 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ja, dat klopt @Atilla Saygili!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb mijn Iphone II ook nog steeds niet… krijg telkens mailtjes dat hij nog niet voorradig is. Maar ik betaal er al wel voor.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

@Henny van Hal wat bedoel je precies met: ik betaal er al voor? In de regel gebeurt dat pas als je je toestel al hebt ontvangen :-). Welke iPhone heb je besteld? De meeste verwachten we in de loop van oktober wel binnen te krijgen!

Henny van Hal
Topper

Ik heb mijn Iphone II ook nog steeds niet… krijg telkens mailtjes dat hij nog niet voorradig is. Maar ik betaal er al wel voor.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

@Henny van Hal wat bedoel je precies met: ik betaal er al voor? In de regel gebeurt dat pas als je je toestel al hebt ontvangen 🙂. Welke iPhone heb je besteld? De meeste verwachten we in de loop van oktober wel binnen te krijgen!

Ik kreeg een factuur van 99 euro die binnenkort afgeschreven wordt… dat is veel hoger dan normaal dus dat is van de verlenging.

Fara1984
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 7, 2021

🤞🏾🤞🏾🤞🏾🤞🏾

Ik zag zojuist op de website dat de iPhone 11gb green 64gb ineens beschikbaar is eind oktober? Toen ik het bestelde ivm verlenging stond er begin oktober en ik had de vraag ook in deze forum geplaatst. Houdt nu in dat ik nog langer moet wachten?  Terwijl mij is verteld deze week / begin oktober? En ik zie dat meerdere personen opnieuw deze vraag hebben gesteld en ook als antwoord hebben gekregen deze week? Wat is het nu precies?

Fara1984
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 7, 2021

🤞🏾🤞🏾🤞🏾🤞🏾

Ik zag zojuist op de website dat de iPhone 11gb green 64gb ineens beschikbaar is eind oktober? Toen ik het bestelde ivm verlenging stond er begin oktober en ik had de vraag ook in deze forum geplaatst. Houdt nu in dat ik nog langer moet wachten?  Terwijl mij is verteld deze week / begin oktober? En ik zie dat meerdere personen opnieuw deze vraag hebben gesteld en ook als antwoord hebben gekregen deze week? Wat is het nu precies?

En zou geweldig zijn als er nieuwe update geplaatst wordt inplaats topic iPhone 11 in april….

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Henny van Hal, de facturering begint pas te lopen als de verlening ingaat en dat begint echt pas als je je toestel hebt. Heb je de specificatie al bekeken van je factuur? Misschien kun je daaruit opmaken waar dit bedrag voor is. Dit kun je vinden in je MijnKPN

@Fara1984 de eerstvolgende zending met de iPhone 11 Green 64GB verwachten we in week 42/43 dus helaas eind oktober.
Als je nog geen bericht hebt gehad dat je toestel onderweg is is de kans aannemelijk dat jouw toestel daar ook bij zit.

Fara1984
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 7, 2021

@Henny van Hal, de facturering begint pas te lopen als de verlening ingaat en dat begint echt pas als je je toestel hebt. Heb je de specificatie al bekeken van je factuur? Misschien kun je daaruit opmaken waar dit bedrag voor is. Dit kun je vinden in je MijnKPN

@Fara1984 de eerstvolgende zending met de iPhone 11 Green 64GB verwachten we in week 42/43 dus helaas eind oktober.
Als je nog geen bericht hebt gehad dat je toestel onderweg is is de kans aannemelijk dat jouw toestel daar ook bij zit.

😞😩😩😩 wel jammer ik had gehoopt voor mijn operatie te chillen met de iPhone in het ziekenhuis.. maar dan hoop ik dat deze datum niet nog een keer wordt uitgesteld..😢 Wel thanks voor de terugkoppeling en hopelijk komt er een nieuwe update voor deze topic wanneer de iPhone 11 wordt geleverd in het 4e kwartaal

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Daar ga ik meteen even achteraan. Succes alvast met je operatie!

Atilla Saygili
Nieuwkomer

Ik lees dat mensen al langer dan 2 weken wachten op hun telefoon waaronder ik, en steeds word de levering uitgesteld, en zit nog eens de helft van Amsterdam  zonder internet en komen er geen monteurs langs, vind dit een hele slechte service van KPN en dat is niet alleen mijn mening. Hoop dat hier verandering in komt want dit is echt geen beleid. 

emma980
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • October 12, 2021

Ik heb twee weken geleden de groene Iphone 11. 128GB besteld die mid/eind oktober weer op voorraad zou zijn. Nu zie ik echter dat de telefoon niet meer op de website staat, dus ik vroeg mij af of hij nog gaat komen? Het lukt me maar niet om iemand telefonisch te bereiken

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 12, 2021

Hi @emma980! Fijn dat jij je vraag hier stelt! Dit toestel is uit ons assortiment, dus kan niet meer besteld worden: vandaar dat jij het toestel niet meer op onze website ziet staan. Voor de bestellingen die wij nog in behandeling hebben staan, verwachten wij deze èn volgende week nog een levering vanuit Apple! 

Henny van Hal
Topper

Hi @emma980! Fijn dat jij je vraag hier stelt! Dit toestel is uit ons assortiment, dus kan niet meer besteld worden: vandaar dat jij het toestel niet meer op onze website ziet staan. Voor de bestellingen die wij nog in behandeling hebben staan, verwachten wij deze èn volgende week nog een levering vanuit Apple! 

Mag van mij ook best een Iphone 12 zijn hoor….. zijn die wel leverbaar?

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • October 12, 2021

Mag van mij ook best een Iphone 12 zijn hoor….. zijn die wel leverbaar?

Hi @Henny van Hal, dat is afhankelijk van welke iPhone 12 je precies op het oog hebt. Voor een aantal types wachten we nog op voorraad van Apple.

Helene van der Linden
Nieuwkomer

Ik wacht al ruim 6 weken op mijn bestelling iPhone 11.... belachelijk ! Ik wil graag een ander aanbod/ aanbieding.

Henny van Hal
Topper

Ik wil ook graag een nieuw aanbod,

Fara1984
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 13, 2021

Toen ik de gaten kreeg van de iPhone 11 steeds vertraagd werd, heb ik gelukkig zsm geannuleerd en via belsimpel besteld… ja ik ben 2 euro duurder uit dat is wel jammer maar had de iPhone de volgende dag al in huis…. Beetje vreemde prijzen allemaal… en allen bij kpn problemen met leveringen van de iPhone 🧐 . Ik heb meerdere keren gevraagd voor een update in deze forum maar die komt maar niet.. ik kreeg wel steeds een terugkoppeling op mijn vraag maar dit is wel echt te gek aan het worden. Conclusie : geannuleerd en via belsimpel besteld. Consequentie: 2 euro duurder (maar ik ga daar niet kapot aan🙃)

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • October 13, 2021

Hallo @Henny van Hal  en @Helene van der Linden

Wat vervelend dat jullie al zo lang moeten wachten op jullie toestel. Houd mijnbestelling.kpn.com in de gaten voor updates. Mocht je toch liever een ander toestel willen, annuleer dan je bestelling telefonisch via 0800-0402 en plaats een nieuwe order. 

Hoi, weten jullie ondertussen al wanneer de iphone 11 64gb white weer op voorraad komt? 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 13, 2021

Welkom, @Marlou_scheer! Bedankt voor je vraag! Nee, helaas is de levertijd van dit toestel nu niet bekend: sorry! Ik vind het jammer dat ik je er geen duidelijkheid over kan geven. Ik herhaal het antwoord van mijn collega Hanna:

Houd mijnbestelling.kpn.com in de gaten voor updates. Mocht je toch liever een ander toestel willen, annuleer dan je bestelling telefonisch via 0800-0402 en plaats een nieuwe order. 

Ruben Voets
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2021

Hallo,

hoelang gaat het duren voordat de iphone 11 128gb zwart weer leverbaar is?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

OP dit moment kan ik je helaas geen gerichte datum doorgeven @Ruben Voets. Ik raadt je aan jouw e-mail in de gaten te houden net als jouw persoonlijke bestellingspagina

emma980
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • October 24, 2021

Is hier toevallig al wat meer over bekend? :(

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 24, 2021

Is hier toevallig al wat meer over bekend? :(

Hi Emma, als ik het goed zie gaat het om de groene iPhone 11. Een duidelijke datum hebben wij nog helaas niet, behalve de indicatie dat dit model in november wordt geleverd door Apple. Ik kan niets anders dan jou vriendelijk vragen om nog even geduld te hebben. 

• Nieuwkomer
  • October 26, 2021

Hoi,

Ik heb gister, 25 november, een abonnement afgesloten met daarbij een iPhone 11 64 gb paars.

Nu krijg ik echter een bericht dat de levertijd onbekend is. Hoe lang gaat dit dan ongeveer duren? Een week? Een maand? Een paar maanden???

Op dit moment heb ik geen telefoon aangezien mijn oude kapot is gegaan. Het zou dus fijn zijn als ik een beetje weet wanneer ik de telefoon kan verwachten en of ik iets anders moet regelen...

Admin; samengevoegd met het iPhone 11 topic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Isabelvdn, welkom op ons forum! 
We hebben je reactie samengevoegd met dit verzameltopic. 
Op dit moment heb ik helaas nog geen bekende informatie wanneer we een nieuwe zending van deze toestellen verwachten.
Dit zal in ieder geval meer dan een week zijn maar hoe lang het precies gaat duren heb ik geen zicht op.