Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Levertijd iPhone 11 toestellen

Wanneer je jouw nieuwe iPhone 11 bestelt, krijg je van ons direct een indicatie van de levertijd. We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 11 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de iPhone 11 bestellen?

Je kunt de iPhone 11 gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop bestellen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

Waarom is het ene model iPhone 11 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 11 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair of juist exotisch waardoor de levertijd langer duurt.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de iPhone 11 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

Laatste update: 13-10-2021

Ja, dat klopt @Atilla Saygili!

Ik heb mijn Iphone II ook nog steeds niet… krijg telkens mailtjes dat hij nog niet voorradig is. Maar ik betaal er al wel voor.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

@Henny van Hal wat bedoel je precies met: ik betaal er al voor? In de regel gebeurt dat pas als je je toestel al hebt ontvangen 🙂. Welke iPhone heb je besteld? De meeste verwachten we in de loop van oktober wel binnen te krijgen!

Ik heb mijn Iphone II ook nog steeds niet… krijg telkens mailtjes dat hij nog niet voorradig is. Maar ik betaal er al wel voor.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

@Henny van Hal wat bedoel je precies met: ik betaal er al voor? In de regel gebeurt dat pas als je je toestel al hebt ontvangen 🙂. Welke iPhone heb je besteld? De meeste verwachten we in de loop van oktober wel binnen te krijgen!

Ik kreeg een factuur van 99 euro die binnenkort afgeschreven wordt… dat is veel hoger dan normaal dus dat is van de verlenging.

🤞🏾🤞🏾🤞🏾🤞🏾

Ik zag zojuist op de website dat de iPhone 11gb green 64gb ineens beschikbaar is eind oktober? Toen ik het bestelde ivm verlenging stond er begin oktober en ik had de vraag ook in deze forum geplaatst. Houdt nu in dat ik nog langer moet wachten?  Terwijl mij is verteld deze week / begin oktober? En ik zie dat meerdere personen opnieuw deze vraag hebben gesteld en ook als antwoord hebben gekregen deze week? Wat is het nu precies?

🤞🏾🤞🏾🤞🏾🤞🏾

Ik zag zojuist op de website dat de iPhone 11gb green 64gb ineens beschikbaar is eind oktober? Toen ik het bestelde ivm verlenging stond er begin oktober en ik had de vraag ook in deze forum geplaatst. Houdt nu in dat ik nog langer moet wachten?  Terwijl mij is verteld deze week / begin oktober? En ik zie dat meerdere personen opnieuw deze vraag hebben gesteld en ook als antwoord hebben gekregen deze week? Wat is het nu precies?

En zou geweldig zijn als er nieuwe update geplaatst wordt inplaats topic iPhone 11 in april….

@Henny van Hal, de facturering begint pas te lopen als de verlening ingaat en dat begint echt pas als je je toestel hebt. Heb je de specificatie al bekeken van je factuur? Misschien kun je daaruit opmaken waar dit bedrag voor is. Dit kun je vinden in je MijnKPN

@Fara1984 de eerstvolgende zending met de iPhone 11 Green 64GB verwachten we in week 42/43 dus helaas eind oktober.
Als je nog geen bericht hebt gehad dat je toestel onderweg is is de kans aannemelijk dat jouw toestel daar ook bij zit.

@Henny van Hal, de facturering begint pas te lopen als de verlening ingaat en dat begint echt pas als je je toestel hebt. Heb je de specificatie al bekeken van je factuur? Misschien kun je daaruit opmaken waar dit bedrag voor is. Dit kun je vinden in je MijnKPN

@Fara1984 de eerstvolgende zending met de iPhone 11 Green 64GB verwachten we in week 42/43 dus helaas eind oktober.
Als je nog geen bericht hebt gehad dat je toestel onderweg is is de kans aannemelijk dat jouw toestel daar ook bij zit.

😞😩😩😩 wel jammer ik had gehoopt voor mijn operatie te chillen met de iPhone in het ziekenhuis.. maar dan hoop ik dat deze datum niet nog een keer wordt uitgesteld..😢 Wel thanks voor de terugkoppeling en hopelijk komt er een nieuwe update voor deze topic wanneer de iPhone 11 wordt geleverd in het 4e kwartaal

Daar ga ik meteen even achteraan. Succes alvast met je operatie!

Ik lees dat mensen al langer dan 2 weken wachten op hun telefoon waaronder ik, en steeds word de levering uitgesteld, en zit nog eens de helft van Amsterdam  zonder internet en komen er geen monteurs langs, vind dit een hele slechte service van KPN en dat is niet alleen mijn mening. Hoop dat hier verandering in komt want dit is echt geen beleid. 

Ik heb twee weken geleden de groene Iphone 11. 128GB besteld die mid/eind oktober weer op voorraad zou zijn. Nu zie ik echter dat de telefoon niet meer op de website staat, dus ik vroeg mij af of hij nog gaat komen? Het lukt me maar niet om iemand telefonisch te bereiken

Hi @emma980! Fijn dat jij je vraag hier stelt! Dit toestel is uit ons assortiment, dus kan niet meer besteld worden: vandaar dat jij het toestel niet meer op onze website ziet staan. Voor de bestellingen die wij nog in behandeling hebben staan, verwachten wij deze èn volgende week nog een levering vanuit Apple! 

Hi @emma980! Fijn dat jij je vraag hier stelt! Dit toestel is uit ons assortiment, dus kan niet meer besteld worden: vandaar dat jij het toestel niet meer op onze website ziet staan. Voor de bestellingen die wij nog in behandeling hebben staan, verwachten wij deze èn volgende week nog een levering vanuit Apple! 

Mag van mij ook best een Iphone 12 zijn hoor….. zijn die wel leverbaar?

Mag van mij ook best een Iphone 12 zijn hoor….. zijn die wel leverbaar?

Hi @Henny van Hal, dat is afhankelijk van welke iPhone 12 je precies op het oog hebt. Voor een aantal types wachten we nog op voorraad van Apple.

Ik wacht al ruim 6 weken op mijn bestelling iPhone 11.... belachelijk ! Ik wil graag een ander aanbod/ aanbieding.

Ik wil ook graag een nieuw aanbod,

Toen ik de gaten kreeg van de iPhone 11 steeds vertraagd werd, heb ik gelukkig zsm geannuleerd en via belsimpel besteld… ja ik ben 2 euro duurder uit dat is wel jammer maar had de iPhone de volgende dag al in huis…. Beetje vreemde prijzen allemaal… en allen bij kpn problemen met leveringen van de iPhone 🧐 . Ik heb meerdere keren gevraagd voor een update in deze forum maar die komt maar niet.. ik kreeg wel steeds een terugkoppeling op mijn vraag maar dit is wel echt te gek aan het worden. Conclusie : geannuleerd en via belsimpel besteld. Consequentie: 2 euro duurder (maar ik ga daar niet kapot aan🙃)

Hallo @Henny van Hal  en @Helene van der Linden

Wat vervelend dat jullie al zo lang moeten wachten op jullie toestel. Houd mijnbestelling.kpn.com in de gaten voor updates. Mocht je toch liever een ander toestel willen, annuleer dan je bestelling telefonisch via 0800-0402 en plaats een nieuwe order. 

Hoi, weten jullie ondertussen al wanneer de iphone 11 64gb white weer op voorraad komt? 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Welkom, @Marlou_scheer! Bedankt voor je vraag! Nee, helaas is de levertijd van dit toestel nu niet bekend: sorry! Ik vind het jammer dat ik je er geen duidelijkheid over kan geven. Ik herhaal het antwoord van mijn collega Hanna:

Houd mijnbestelling.kpn.com in de gaten voor updates. Mocht je toch liever een ander toestel willen, annuleer dan je bestelling telefonisch via 0800-0402 en plaats een nieuwe order. 

Hallo,

hoelang gaat het duren voordat de iphone 11 128gb zwart weer leverbaar is?

OP dit moment kan ik je helaas geen gerichte datum doorgeven @Ruben Voets. Ik raadt je aan jouw e-mail in de gaten te houden net als jouw persoonlijke bestellingspagina

Is hier toevallig al wat meer over bekend? :(

Is hier toevallig al wat meer over bekend? :(

Hi Emma, als ik het goed zie gaat het om de groene iPhone 11. Een duidelijke datum hebben wij nog helaas niet, behalve de indicatie dat dit model in november wordt geleverd door Apple. Ik kan niets anders dan jou vriendelijk vragen om nog even geduld te hebben. 

Hoi,

Ik heb gister, 25 november, een abonnement afgesloten met daarbij een iPhone 11 64 gb paars.

Nu krijg ik echter een bericht dat de levertijd onbekend is. Hoe lang gaat dit dan ongeveer duren? Een week? Een maand? Een paar maanden???

Op dit moment heb ik geen telefoon aangezien mijn oude kapot is gegaan. Het zou dus fijn zijn als ik een beetje weet wanneer ik de telefoon kan verwachten en of ik iets anders moet regelen...

Admin; samengevoegd met het iPhone 11 topic

Hoi @Isabelvdn, welkom op ons forum! 
We hebben je reactie samengevoegd met dit verzameltopic. 
Op dit moment heb ik helaas nog geen bekende informatie wanneer we een nieuwe zending van deze toestellen verwachten.
Dit zal in ieder geval meer dan een week zijn maar hoe lang het precies gaat duren heb ik geen zicht op.