Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Levertijd iPhone 11 toestellen

Wanneer je jouw nieuwe iPhone 11 bestelt, krijg je van ons direct een indicatie van de levertijd. We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. 

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 11 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de iPhone 11 bestellen?

Je kunt de iPhone 11 gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop bestellen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

Waarom is het ene model iPhone 11 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 11 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair of juist exotisch waardoor de levertijd langer duurt.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de iPhone 11 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

Laatste update: 13-10-2021

beste mr/mevr

Op 27 dec heb ik mijn abonnement verlengd icm met een iphone 11 128gb zwart ik zou graag weten wanneer deze geleverd word 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wel een beetje jammer kpn blijft al verschillende weken dit topic verandere en steeds met een nieuwe levertijd , vorige week contact gehad met een collega die 100% kon garanderen dat deze week de telefoon bij mij thuis geleverd zou worden zoals ze dat al 3 weken beloofd hebben , maar tevergeefs nogsteeds geen iPhone 11 128gb Black. 

Welkom op het forum @arjo1305. Jouw reactie is zoals je ziet verplaatst naar het centrale topic over de iPhone 11.

In het eerste bericht van dit topic geven we de actuele verwachtingen per toestel weer, we verwachten op dit moment een nieuwe levering in week 2. De verwachtingen worden inderdaad bijgewerkt Kenny, zodat je altijd de actuele informatie hebt. Met de nieuwe levering zullen we weer bestellingen uitleveren, de mensen die de bestelling het langs geleden hebben geplaatst zullen 'm het eerste krijgen. We kunnen niet zien wie wanneer aan de beurt gaat zijn, daardoor is het niet mogelijk om daar garanties voor te geven. Als jouw toestel geleverd gaat worden krijg je daar bericht over en zal je dat in de bestelstatus zien.

Welkom op het forum @arjo1305. Jouw reactie is zoals je ziet verplaatst naar het centrale topic over de iPhone 11.

In het eerste bericht van dit topic geven we de actuele verwachtingen per toestel weer, we verwachten op dit moment een nieuwe levering in week 2. De verwachtingen worden inderdaad bijgewerkt Kenny, zodat je altijd de actuele informatie hebt. Met de nieuwe levering zullen we weer bestellingen uitleveren, de mensen die de bestelling het langs geleden hebben geplaatst zullen 'm het eerste krijgen. We kunnen niet zien wie wanneer aan de beurt gaat zijn, daardoor is het niet mogelijk om daar garanties voor te geven. Als jouw toestel geleverd gaat worden krijg je daar bericht over en zal je dat in de bestelstatus zien.

Goede avond,

U zegt dat wie t eerste besteld heeft, hem het eerste binnen krijgt. Ik heb de Iphone 11 128 GB,   8 december besteld. Telkens weer uitgesteld, en nu geeft de topic aan dat hij halverwege januari geleverd word..Tenzij dat ook wordt uitgesteld.

Een maand geleden besteld, moet ik er dan echt een kleine twee maanden op wachten in totaal?

Op de data die in het startbericht staan krijgen we nieuwe leveringen van de toestellen, die worden daarna bezorgd. Als de voorraad die we krijgen kleiner is dan de hoeveelheid openstaande bestellingen, kunnen ze niet allemaal geleverd worden zoals je je kunt voorstellen. Daardoor is het voor ons niet te zien wie wanneer precies aan de beurt is. Als een toestel heel populair is kan het gebeuren dat je er langer op moet wachten. Hopelijk is jouw levering snel aan de beurt.

Hallo,

Ik heb vandaag 2 weken geleden een iPhone 11 white 128 gb besteld. Ik begrijp dat een telefoon soms tijdelijk  niet leverbaar is, maar ik wacht nu al 2 weken en heb de telefoon nodig. Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten? 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@DirkaV Welkom op het forum. 

Jouw toestel wordt halverwege januari verwacht, wanneer het toestel precies komt kan ik helaas ook niet inzien. Zodra het toestel binnen is doen wij ons best hem zo snel mogelijk bij je te krijgen! 

Zijn er hier al mensen die hun iPhone 11 128 gb hebben ontvangen? En hoelang hebben jullie er op moeten wachten? Want ik word hier niet veel wijzer,iedere keer een andere leverings datum,ik vind het vreemd,want ze zijn namelijk overal leverbaar,maar niet bij de KPN.

Mvg Ingrid 

Ik heb 3 januari een iPhone 11 64gb zwart besteld, ik krijg steeds alleen maar te horen dat deze tijdelijk niet leverbaar is. Is hier meer over bekend?

Hoi @Reppeltje  de levertijd is natuurlijk wat afhankelijk van wanneer je besteld hebt. De levertijden die we hierboven noemen is wanneer we de nieuwe zendingen verwachten en jullie je toestellen kunnen sturen. Het lijkt alsof de levertijd steeds verschoven wordt maar iedere wijziging is een nieuwe levering toestellen. Als je je toestel op het moment van lezen nog niet ontvangen hebt is de levertijd bovenin dit topic de verwachte levertijd van jouw toestel.

Hoi @hoekie69, we verwachten deze week(2) deze toestellen weer. Zodra het toestel verzonden is krijg je daar bericht over!

Gisteren abo verlengt met iPhone 11 zwart 128 GB. Nergens op site nog medewerker aan telefoon is zichtbaar dat toestel niet leverbaar is. Echter enkele uren na verlenging kon ik zien bij status bestelling niet leverbaar. Dit is blijkbaar niet een nieuw probleem. Voel me erg belazerd dat kpn niet de moeite neemt om dit te melden aan klanten aan telefoon of via site, zodat klanten keuze hebben. Je mag wel direct de hogere maandkosten betalen maar hebt er nog geen telefoon bij. Erg telleurgesteld over feit dat kpn zo blijkbaar met trouwe klanten omgaat. Ik heb nog nooit onvrede gehad, maar dit is echt niet netjes!!

@Bibi13 Dat begrijp ik wel, dankjewel voor het signaal. Ik heb meteen even voor je gekeken, we verwachten in de loop van deze week deze iPhone weer binnen te krijgen. Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel jouw kant op komt.

Dat het toestel deze week weer binnen komt, is niet gezegd dat ik deze ook geleverd krijg. Ik begrijp dat sommige mensen al weken wachten op dit toestel, zij zullen dus voorrang krijgen op de uitlevering (wat logisch is). Iets niet op voorraad hebben kan gebeuren, maar communiceer hier open en eerlijk over en niet zoals nu, Klant laten verlengen en niets zeggen en dat die na 2 uur ziet dat er voorraad problemen zijn al dikke maand!

Naast het feit dat het leveren veel te lang duurt, je geduld wordt echt op de proef gesteld aangezien ik al een maand wacht, beloofde KPN mij ook via sms / mail op de hoogte houden. Om precies te zijn twee keer per week. Niks is minder waar aangezien het laatste berichtje 10 dagen geleden was. Altijd goede ervaring gehad en de klantenservice vind ik nog steeds top, maar kom op… Ik heb er dan ook weinig vertrouwen in dat ik mijn telefoon daadwerkelijk halverwege Januari (bijna dus) binnen krijg. Als iemand mij het tegendeel kan bewijzen, graag!

@Maja_ is dit bericht nog up-to-date?

Ik zit te wachten op de iPhone purple 256gb, die zou in week 2 (maandag 11/zondag 17 Feb) weer geleverd worden.

Echter heb ik zojuist een mail van jullie mogen ontvangen dat het toestel nog niet op voorraad hebben, is het nog wel de verwachting dat het toestel deze week geleverd word of moet het forum bericht aangepast worden en moet ik mijn hoop gaan vestigen op week 3.

Hier idem, ruim 3 weken geleden besteld. Ook pas na de bestelling een bericht ontvangen dat de telefoon nog niet leverbaar is. Krijg wekelijks een mail dat het toestel er helaas nog niet. Wanneer wel? Geen idee, maar begrijp dat er heel veel mensen, heel lang moeten wachten. Je zou verwachten dat een actie stopgezet wordt indien er geen telefoons leverbaar zijn! Vind het schandalig dat je mensen weken laat wachten en dit pas achteraf, na bestelling laat weten!

Beste KPN,

Ik heb 24 december 2020 de Iphone 11 Purple 128 GB besteld. Toen stond de leverdatum op begin januari 2021.

Daarna is de leverdatum veranderd naar half januari en nu zie ik op de site van KPN een leverdatum staan van half februari. Geldt dit voor nieuwe bestellingen en wordt mijn bestelling nog wel half januari geleverd of moet ik ook wachten tot half februari?

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Voor iedereen die nog wacht op een Iphone 11 in de kleur purple geldt dat het helaas wachten is tot medio februari. Helaas kan ik het niet mooier maken. 

En hoe zit het met de iPhone 11 black 64gb?

Wat als de telefoon pas wordt geleverd na de einddatum van het huidige contract dat we hebben verlengd? Loopt dan het huidige contract door tot er geleverd wordt of start het nieuwe contract op de datum dat het huidige contract is afgelopen?

@W.Terpstra, 

iPhone 11 64GB Black wordt weer verwacht in week 2. Dus deze week zou jij jouw toestel moeten ontvangen normaal gesproken. 

@RemcoR, nieuwe contract met nieuwe databundel gaat in zodra het huidige is afgelopen, echter in jouw geval zal het huidige doorlopen omdat er nog gewacht wordt op het toestel. 

iPhone 11 128 gb besteld maar nog niet binnen wanneer kan ik hem verwachten

Ik heb op 9januari 2021 de een iphone 11 wit bestel nummer is *****

bestelt en toen kreeg ik een bericht dat hij niet op voorraad is weten jullie wanneer ze wel weer op voorraad kunnen zijn 

Groetjes mvr immers 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht verplaatst naar bestaand topic

Willen jullie aub eerlijk zijn over de levertijden? Dit klopt toch gewoon niet.