Skip to main content

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Levertijd iPhone 11 toestellen

Wanneer je jouw nieuwe iPhone 11 bestelt, krijg je van ons direct een indicatie van de levertijd. We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 11 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de iPhone 11 bestellen?

Je kunt de iPhone 11 gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop bestellen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

Waarom is het ene model iPhone 11 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 11 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair of juist exotisch waardoor de levertijd langer duurt.

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de iPhone 11 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

Laatste update: 13-10-2021

@Maria Noordzij 

Ja dit is toch niet leuk joh dat we zo lang voor een toestel wachten. Iedere week wordt het verlengd en ik wacht ook al wekennnn. Meer dan een maand

@Maria Noordzij

Ja dit is toch niet leuk joh dat we zo lang voor een toestel wachten. Iedere week wordt het verlengd en ik wacht ook al wekennnn. Meer dan een maand

Ja joh..

Heb jij al een mail of berichtje gehad dat hij onderweg is? Omdat er werd gezegt vandaag tegen je dat je binnenkort een mail of iets krijgt omdat hij niet meer in de lijst staat als 'wachten op voorraad '? Dus dat hij wss op voorraad is?of heb je nog niks gehoord?

Ik word het wachten echt zat... al dat uitstellen..

@Maria Noordzij 

Nee ik heb nog niks ontvangen dat het al onderweg is. Ik laat je wel weten als die komt maar denk voorlopig nog niet. Wachten wachten wachten. Iedere keer wordt het uitgesteld 

@Maria Noordzij

Nee ik heb nog niks ontvangen dat het al onderweg is. Ik laat je wel weten als die komt maar denk voorlopig nog niet. Wachten wachten wachten. Iedere keer wordt het uitgesteld 

Jij heb de Iphone 11, 128 gb , black toch? 

Is goed ! Ik hoor het wel ! ;)

Levertijd iPhone 11 toestellen

Diverse varianten van de iPhone 11 zijn momenteel niet op voorraad, waardoor het een poos kan duren voor je het door jou bestelde toestel in huis hebt, excuus voor het lange wachten! 

Voor de uitlevering van jullie toestellen zijn we afhankelijk van de levering vanuit Apple. Hieronder vind je een overzicht van de levertijden die we nu vanuit Apple door hebben gekregen, zodat je een indicatie hebt van wanneer je je toestel vermoedelijk kunt verwachten!

Verwachte levertijd per variant

• iPhone 11 64GB Yellow wordt weer verwacht in week 5
  • iPhone 11 128GB White wordt weer verwacht in week 6
  • iPhone 11 128GB Yellow wordt weer verwacht in week 6
  • iPhone 11 128GB Purple wordt weer verwacht halverwege februari 
  • iPhone 11 128GB Green wordt weer verwacht halverwege februari 
  • iPhone 11 256GB Black wordt weer verwacht in week 5
  • iPhone 11 256GB Green wordt weer verwacht halverwege februari 

Laatste update: 26-01-2021

Is hij nou weer een week later uitgesteld????de iphone 11 128 gb in het wit?? 

Eerst week 5 .... nu week 6...  ik wacht al veel te lang

Is dit serieus?! Die levertijd?

ik wacht al sinds december op de 128 green!

hij zou half januari komen en nu zie ik half februari?! 

De iphone is geleverd,

dank

Hier wordt je toch niet goed van!! Ze beloofde mij dat hij uiterlijk 30 december 2020 geleverd zou worden. Toen werd het week 1, week 2 en nu week 6!! Waarom is hij bij de mediamarkt en andere online winkels dan wel weer op voorraad! 

Ik heb me  toestel vorige week dinsdag binnen gekregen na lang wachten

Is dit serieus?! Die levertijd?

ik wacht al sinds december op de 128 green!

hij zou half januari komen en nu zie ik half februari?! 

Gewoon wachten tot die er is  ik heb vanaf begin december gewacht 

Heb mijn bestelling geannuleerd en hem mijn telefoon elders aangeschaft  en het erge is nog dat  jullie nodig steeds hebben staan “ voor 23.59 besteld morgen in huis” 

Kunnen jullie niet eens waar maken sterker nog mijn toestel is niet eens leverbaar meer dus 23 febr gaan jullie ook NIET waar maken !

slecht slecht !  

Heb mijn bestelling geannuleerd en hem mijn telefoon elders aangeschaft  en het erge is nog dat  jullie nodig steeds hebben staan “ voor 23.59 besteld morgen in huis” 

Kunnen jullie niet eens waar maken sterker nog mijn toestel is niet eens leverbaar meer dus 23 febr gaan jullie ook NIET waar maken !

slecht slecht !  

Ik ben ook van plan te annuleren... waar heb jij hem elders besteld?

@luca fautje @Maria Noordzij @Cdjong17 @Cest moix 

Ik wacht ook al heel lang op de iPhone 11 128gb zwart.

Ik wil het aan de ene kant ook annuleren maar aan de andere kant ook weer niet. Heb het met een medewerker besteld en alles geregeld. Alles in me huis is van KPN en als ik straks van een andere provider gaat bestellen van TMOBILE OF VODAFONE bijvoorbeeld is het ook een beetje stom dat alleen me telefoon van een andere provider komt en de rest niet. En anders moet ik het gwn bij mediamarkt of Bol.com bestellen maar daar is het dan veel duurder de zelfde toestel. Ik weet het even niet ik wacht nog ff een paar dagen en anders annuleer ik me bestelling en bestel ik het op mediamarkt of bol.com

Goedemiddag allen, de wijzigingen van de verwachte leverdatum's zijn iedere keer van nieuwe zendingen. In de tussentijd worden iedere keer wel nieuwe toestellen geleverd. Helaas zijn dit er niet altijd voldoende zo kan het zijn dat je soms een paar leveringen moet wachten. 

Hoi,

Hoe zit het eigenlijk met de andere varianten? De iphone 11 64GB of de iphone 11 256GB? Zijn die wel op voorraad?

Kan goed zijn dat ik er in dit forumbericht overheen lees. Maar ik zie graag een antwoord tegemoet,

Groetjes

@Marina.vlh Welkom op het forum. 

Afhankelijk van de kleuren zouden deze inderdaad op voorraad moeten zijn. Naar welke kleur ben je op zoek? 

@Rutger_ Zojuist een medewerker aan de telefoon gehad, en m'n huidige bestelling geannuleerd en opnieuw een bestelling geplaatst voor de iPhone 11 purple 64GB, deze krijg ik waarschijnlijk morgen of overmorgen al binnen. Fijn! Toch bedankt :) 

Hallo, ik heb de Apple iPhone 11 Pro 256GB, Midnight Green besteld op 18 januari. Op dat moment stond er dat ik het toestel ‘morgen’ in huis zou hebben. Inmiddels is het 26 januari, sterft mijn oude toestel elke dag een beetje meer, en is de herhalende update die ik steeds ontvang dat het toestel ‘niet leverbaar is’. Ik zou graag horen hoelang ik hier eventueel nog op moet wachten zodat ik wat perspectief heb. Zelfs een ‘educated guess’ zou al top zijn. 

Groet,

Anne 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@ Maria noordzij  Bij een andere provider  als los toestel  ☺️ Dik tevreden 

@Rutger_ goededag 

De iphone 11 128GB zwart staat niet meer in de lijst dat nog moet komen. Dus het zou op voorraad moeten zijn? Kan ik me toestel deze week ontvangen?

@Aliender Ik zie dat dit toestel ik week 5 dus in de loop van volgende week weer verwacht wordt.

Goedemiddag allen, de wijzigingen van de verwachte leverdatum's zijn iedere keer van nieuwe zendingen. In de tussentijd worden iedere keer wel nieuwe toestellen geleverd. Helaas zijn dit er niet altijd voldoende zo kan het zijn dat je soms een paar leveringen moet wachten. 

Oké,  dus dat betekend dat er mensen hun toestel inmiddels hebben ontvangen na dik 2 maanden wachten? Ik wacht nu al anderhalve maand, en het toestel zit telkens niet bij een levering.. Heb iedereen zolang moeten wachten op de 128 gb , white?

@Maria Noordzij ik vindt het niet normaal ik krijg van een andere medewerker te horen dat de iphone 11 128GB zwart op vooraad is en dat ik eens deze dagen een mail zou ontvangen van de levering en nu zegt er een andere medewerker weer dat het in week 5 verwacht wordt. En volgende week is het week 5 en dan wordt er weer een week erbij gegooid en zo gaat het maar door. Ik denk toch dat ik de bestelling moet annuleren en de telefoon gewoon bij mediamarkt ofso moet gaan halen. Maar het probleem is dan dat ik bij mediamarkt €150 euro meer moet betalen voor precies te zelfde Toetsel. Ik weet het ff niet joh ik verheugde me zo erg de eerste paar dagen maar nu wacht ik inmiddels al een paar weken. Ik denk dat de telefoon nooit komt😕😕😕😅

@Maria Noordzij ik vindt het niet normaal ik krijg van een andere medewerker te horen dat de iphone 11 128GB zwart op vooraad is en dat ik eens deze dagen een mail zou ontvangen van de levering en nu zegt er een andere medewerker weer dat het in week 5 verwacht wordt. En volgende week is het week 5 en dan wordt er weer een week erbij gegooid en zo gaat het maar door. Ik denk toch dat ik de bestelling moet annuleren en de telefoon gewoon bij mediamarkt ofso moet gaan halen. Maar het probleem is dan dat ik bij mediamarkt €150 euro meer moet betalen voor precies te zelfde Toetsel. Ik weet het ff niet joh ik verheugde me zo erg de eerste paar dagen maar nu wacht ik inmiddels al een paar weken. Ik denk dat de telefoon nooit komt😕😕😕😅

Mijn zwager heeft de zwarte 11 128 op 27 dec. Besteld en vorige week woensdag week 3 ontvangen. 

Eigenlijk is het echt niet normaal , dat we aan t overwegen zijn om het toestel te annuleren.. we hebben hem gewoon besteld en hij komt maar niet binnen. Terwijl die bij mediamarkt gewoon op voorraad is.....