Skip to main content
Antwoord

Levertijd iPhone 17 Pro

• October 28, 2025
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Echt ronduit belachelijk dat KPN zich niet houdt aan de verwachte levertijd van de iPhone 17 modellen. Ik ben benieuwd hoe ze hun klanten hierin tegemoet gaan komen want anders gaan zeĀ heel veel vaste klanten verliezenĀ 

Beste antwoord door Remco van KPN

Goedemorgen ​@AEHS! Welkom op de KPN Community. Ik snap jouw frustratie, wachten op iets wat je besteld hebt is natuurlijk nooit leuk. Helaas blijft het inschatten van levertijden een complexe situatie en we zijn als KPN ook afhankelijk van leveranties vanuit de fabrikant. Op dit moment is mijn advies om naast jouw persoonlijke bestelpagina de tabel op de site van KPN in de gaten te blijven houden.Ā 

2 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Goedemorgen ​@AEHS! Welkom op de KPN Community. Ik snap jouw frustratie, wachten op iets wat je besteld hebt is natuurlijk nooit leuk. Helaas blijft het inschatten van levertijden een complexe situatie en we zijn als KPN ook afhankelijk van leveranties vanuit de fabrikant. Op dit moment is mijn advies om naast jouw persoonlijke bestelpagina de tabel op de site van KPN in de gaten te blijven houden.Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 30, 2025

Echt een heel slap excuus en een amateuristische reactie. Als een schatting daadwerkelijk zo complex is waarom wordt er dan een verwachte leveringstijd uitgesproken? Dit zijn lokkertjes en dit is de laatste keer dat ik daar intrapĀ