Skip to main content
Antwoord

Levertijden iPhone 17 Pro Wit

• September 19, 2025
  • 7 reacties
  • 4442 keer bekeken

Weet iemand wat de levertijden zijn van de iPhone 17 pro - wit? Of wanneer KPN deze binnen krijgt van Apple?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

7 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

• Deelnemer
  • September 20, 2025

Is er ook een overzicht met levertijden voor de nieuwste Apple Watches? (Specifiek de Ultra 3 natural milanese?)

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • September 20, 2025

Weet iemand wat de levertijden zijn van de iPhone 17 pro - wit? Of wanneer KPN deze binnen krijgt van Apple?

Arjan, heb jij ook een link zoals deze maar dan voor de Apple Watch Ultra 3, heb ik tegelijkertijd met mijn iPhone 17 Pro  Cosmic Orange besteld en die heb ik gisteren mogen ontvangen maar van de Watch zie ik niets wijzigen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 21, 2025

Hi iedereen, voor Apple Watch hebben wij dit niet, dit zal wel worden aangepast in de orderstatus en iedereen ontvangt uiteraard ook een bericht zodra de watch beschikbaar is. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 23, 2025

Hoe kan het dat de levertijden op lopen. Gister stond het ‘besteld voor 19/9’ nog op 1 à 2 weken en nu op 2 à 3. 
wat is dan het voordeel van de pre-order? 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 23, 2025

Hoe kan het dat de levertijden op lopen. Gister stond het ‘besteld voor 19/9’ nog op 1 à 2 weken en nu op 2 à 3. 
wat is dan het voordeel van de pre-order? 

KPN is afhankelijk van wat apple levert en als ze minder leveren dan lopen de levertijden helaas op.

• Deelnemer
  • September 23, 2025

Ik vind echt niet kunnen dat de levertijd van mensen die op vrijdag meteen om 14:00 hebben besteld het zelfde is bij een pro max zilver als mensen die na 19 sep hebben besteld… echt waardeloos ook al ben je zelf aanhankelijk van apple zelf…