Skip to main content
Antwoord

Levertijden iPhone 17. Wanneer kan ik mijn bestelde mobiel verwachten?

• September 17, 2025
  • 4 reacties
  • 420 keer bekeken

Dag,

Ik heb zojuist een iPhone 17 pro 512gb Cosmic Orange besteld.

Is al bekend wat de levertijden zullen zijn van de iPhone 17?

Groetjes,

Inge

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@IngeK73, wat leuk dat je hebt gekozen voor de iPhone 17 Pro 512GB Cosmic Orange! Wat een kek kleurtje. Ik snap heel goed dat je deze graag zo snel mogelijk in huis wilt hebben.

Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone.

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Houd jouw bestelstatus in de gaten: mijn-bestelling.kpn.com voor de actuele leverdatum. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is.

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hi ​@IngeK73, wat leuk dat je hebt gekozen voor de iPhone 17 Pro 512GB Cosmic Orange! Wat een kek kleurtje. Ik snap heel goed dat je deze graag zo snel mogelijk in huis wilt hebben.

Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone.

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Houd jouw bestelstatus in de gaten: mijn-bestelling.kpn.com voor de actuele leverdatum. Je krijgt van ons een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is.

• Auteur
  • Topper
  • September 19, 2025

Hoi tot mijn verbazing(dit was bij de 13 en de 15 anders) is de telefoon al onderweg met de bezorger dus sneller als verwacht!

• Auteur
  • Topper
  • September 23, 2025

(overigens wel een terugkoppeling, het zou zaterdag door post.nl zijn afgeleverd bij een post.nl punt maar die wisten van niks en de tijd dat het zou zijn was ook geen bezorger te zien(ze hebben camerabeelden teruggekeken). Dat bleek fout en ik kreeg nieuwe zending te zien in post.nl app, die is gisteren niet meer geupdate en na vandaag bellen bleek die alsnog gisteren te zijn afgeleverd bij een ander post.nl punt. Hij is nu binnen maar hoe post.nl dit heeft gedaan verdiend geen schoonheidsprijs)

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Oei, dat is inderdaad niet heel netjes verlopen. Maar je hebt jouw toestel verder wel in goede orde ontvangen?