Moet er wel bij vermelden dat de nieuwe modem zwaker is en het signaal amper de huiskamer haalt terwijl dit ook dezelfde verdieping is.
( ja,ik heb al wifi extenders aangeschaft, nee die helpen niet).
De extenders heb ik inderdaad niet bedraad aangesloten was in de vorige setting ook niet nodig. Daarnaast zou ik best bedraad willen hebben maar heb geen ruimte meer om dit zonder lelijke kabeltjes langs de muren te doen.
- Lijkt er inderdaad op dat het signaal nog geen 2 meter uit de meterkast komt, zal hier wel contact voor zoeken kan nooit zo horen dat een nieuwer model zwakker is dan zijn voorgangers.
Top, dat is wel een slimme tip.
Mooi klusje voor komend weekend.Â
Dank je wel.
Â
Laat je even weten hoe het afloopt?
Hoi
We hebben geen bericht van je ontvangen
Ben nog niet toegekomen om de extenders te verplaatsen en ze aan te sluiten direct op de kabel. De app werkt denk ik alleen als je goede Wi-Fi verbinding heeft, ja had de app al geprobeerd voor dat ik de vraag had gepost en later nog eens geprobeerd. De app gaat je pas verder helpen als je iets van verbinding heb de app komt met geen enkele vorm van nuttige tips of andere raad misschien doet de app dat wel wanneer je verbinding heb maar zover ben ik nog niet gekomen.
Â
Â
Wat jammer dat je de WiFi Tuner niet helemaal hebt kunnen doorlopen. Ik ben benieuwd of het verplaatsten en bekabeld aansluiten van de extenders het probleem gaat verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.