Skip to main content
Beantwoord

Mijn iPhone 7 is vastgelopen

• November 1, 2021
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Mijn Ifone 7 is vast gelopen

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @Westerduin, het herstarten wat Hsd al noemt is een goede eerste stap als jouw iPhone 7 is vastgelopen. Heeft dat geholpen om het toestel weer aan de praat te krijgen?

Als dat niet hielp kan je ook een harde reset van het toestel doen:

1. Houd de aan/uit-knop aan de zijkant ingedrukt en druk gelijktijdig op de Volume-omlaag-knop aan de linkerkant van het toestel
  2. Houd deze twee knoppen circa 5 seconden ingedrukt. Het scherm gaat op zwart
  3. Na een paar seconden verschijnt het Apple-logo in beeld en herstart het toestel

Daarbij blijven gegevens, apps en dergelijke op je toestel bewaard.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2021

Mijn Ifone 7 is vast gelopen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2021

MijnIfone 7 is vast gelopen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2021

Vast gelopen Ifone 7!

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 1, 2021

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2021

Welkom op het forum @Westerduin, het herstarten wat Hsd al noemt is een goede eerste stap als jouw iPhone 7 is vastgelopen. Heeft dat geholpen om het toestel weer aan de praat te krijgen?

Als dat niet hielp kan je ook een harde reset van het toestel doen:

1. Houd de aan/uit-knop aan de zijkant ingedrukt en druk gelijktijdig op de Volume-omlaag-knop aan de linkerkant van het toestel
  2. Houd deze twee knoppen circa 5 seconden ingedrukt. Het scherm gaat op zwart
  3. Na een paar seconden verschijnt het Apple-logo in beeld en herstart het toestel

Daarbij blijven gegevens, apps en dergelijke op je toestel bewaard.

Jasper van KPN
Moderator

We hebben geen reactie meer van je gezien @Westerduin, hopelijk betekent dat dat het met bovenstaande suggesties is gelukt. Als dat niet zo is of als we nog iets anders voor je kunnen doen horen we het graag.