Skip to main content

Sinds enige tijd is de pagina “profiel” totaal veranderd. Andere items op een wit scherm in lichtgrijze letters. Ook de knop “uitloggen” is niet meer aanwezig.

Ik werk op een ipad versie 10,3.3. Versieno van mijnkpn app 65.143.

Graag uw advies.

Hi @Tarkpn, welkom op ons Forum! Ik begrijp dat de profielpagina van de app op je iPad slecht te lezen is. Is het wel goed te lezen wanneer je inlogt in MijnKPN via de browser? En de app verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet? 


Hallo Niek, bedankt voor je reactie.

Werkt wel goed in de browser op de iPad.

Verwijderen en opnieuw installeren heb ik geprobeerd. Ook geen resultaat.

Op het witte profielscherm met lichtgrijze letters staan teksten die je wel kunt aanklikken, zoals bijv. “undefined”, “App instellingen”, “vul uw 06-nummer in” en “wachtwoord wijzigen”.


Dus alles werkt wel, maar is heel moeilijk te lezen in de app op je iPad. In de functionaliteiten zitten geen verschil (app en browser)? 

Ik ga voor je kijken of dit iets is waar we wat mee kunnen. Het lijkt me niet de bedoeling dat dit zo lastig leesbaar is. Zou je voor mij jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen en hier weer een berichtje willen plaatsen zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik dit voor je onderzoeken. 


beste Niek, ik heb het Forumprofiel zoveel mogelijk ingevuld.


Wanneer ik je profiel open, dan zie ik nog niks staan. Zou je het nog een keer willen proberen? Deze link kun je gebruiken om je profiel te openen. Verder zou het nog super zijn als je voor mij een screenshot kunt maken van de profielpagina uit de app en die hier kan plaatsen. Dan kan ik deze screenshot meesturen wanneer ik dit voor je doorzet. Ikzelf heb namelijk geen idee hoe het kan dat 1 pagina uit de app ineens slecht te lezen is en de rest wel gewoon goed zichtbaar is. Want de overige pagina's zijn wel goed zichtbaar toch? 


Beste Niek, nogmaals het formulier ingevuld.

screenshot van pagina.

de andere pagina's zijn wel goed zichtbaar.

 


Dit ziet er inderdaad heel gek uit. Bedankt voor het invullen van de gegevens en het sturen van de screenshot. Ik ga dit intern aankaarten. Zodra ik reactie heb laat ik je dit hier weten! 


Dank u.


Ik heb een reactie terug @Tarkpn. Het probleem wordt herkend, maar zou in de laatste versie van de MijnKPN app, versie 4.4.5, opgelost moeten zijn. Je hebt dus niet de laatste versie van de MijnKPN app. Misschien dat je de app kunt updaten en anders nogmaals verwijderen en opnieuw installeren.  


Ik heb nu meerdere malen de app verwijderd, iPad uitgezet en daarna de app 4.4.5 11 september geïnstalleerd. Het probleem blijft, de profielpagina blijft half blank.

Via de browser, safari, gaat het wel goed. Zoals ik al eerder heb vermeld.

Ik geef het maar op.

Ik gebruik Mijnkpn voortaan maar via de browser.

Niek, hartelijk dank voor je inzet en de moeite die je voor me hebt willen nemen op te proberen het probleem op te lossen.

Tar


Reageer