Skip to main content

Extra kosten niet vermeld in mijn kpn app?

 

Op je factuur (via de app) wel?


Ja. Maat daar schiet ik niets mee op. Ik wil geen verassingen achteraf hebben. Bij Tele2 kan ik het gewoon in de app zien. Bij de mijn kpn app niet. Daar wordt sinds 2018 reeds overgeklaagd maar is kennelijk nog niet opgelost.


Beste @Cees1919, welkom! In de app staat wel vermeld dát er extra kosten zijn gemaakt. Om welke kosten het precies gaat, staat er inderdaad niet. Daar hebben we gewoon de factuur voor. Wat bedoel je precies met verrassingen? Je weet toch wat je verbruikt?


Nee, ik kan als ik naar een buitenlandse instantie bel bijv. zoals dat het geval was naar een pensioenfonds in Belgie een pasr maanden terug niet direkt achterhalen of het een betaalnummer is van 1€ p/m. Ook wordt dit niet herkent door de KPN. Dus ja verassingen achteraf. 100€ extra telefoonkosten. Dus nee je weet niet altijd wat je verbruikt. 


Ah, op die manier.. Er zijn inderdaad uitzonderingen, zoals buitenlandse kosten voor een servicenummer. Jammer om te lezen dat je daardoor toch verrast was. Ik kan me absoluut voorstellen dat je daarvan baalt!