Skip to main content

Vandaag de nieuwe update van mijn kpn geïnstalleerd ziet er zeer goed uit op iPhone 

maar op de iPad blijf ik ondanks de update toch met het oude menu/uiterlijk achter.

ik zou deze ook graag ge-update zien is dit een bewuste keuze van kpn of gewoonweg vergeten 

bijdeze het verzoek/tip om de iPad versie te updaten 

heb een recensie achtergelaten in de store maar die lijkt vaak niet gelezen te worden door kpn 

dus probeer ik kpn via deze weg te attenderen op het app verschil met telefoon en iPad 

Hallo Mike, 

De MIjnKPN App is beschikbaar voor iPhone, iPad en iPod Touch. Om de laatste versie (versie 4.4.6) te kunnen gebruiken, is minimaal iOS 10 vereist. Update eventueel en zo mogelijk eerst het besturingssysteem van je Apple apparaat. 

De feedback die je achterlaat in de Appstore wordt overigens wel gelezen door de ontwikkelaars, dat is de meest geschikte weg om je feedback en suggesties over de App(s) door te geven. 


Hoi 

Hallo Mike, 

De MIjnKPN App is beschikbaar voor iPhone, iPad en iPod Touch. Om de laatste versie (versie 4.4.6) te kunnen gebruiken, is minimaal iOS 10 vereist. Update eventueel en zo mogelijk eerst het besturingssysteem van je Apple apparaat. 

De feedback die je achterlaat in de Appstore wordt overigens wel gelezen door de ontwikkelaars, dat is de meest geschikte weg om je feedback en suggesties over de App(s) door te geven. 

mijn iPad is de iPad Pro 2020 met iOS 14 mijn kpn is ge-update maar blijft toch visueel achter op de iPhone app dus met andere worden ik ben volledig up tot date kwa apparaat en software maar blijft toch de oude MijnKPN behouden op iPad 

 


Reageer