Skip to main content

Het zou heel erg fijn zijn als er een widget zou komen waarmee je heel gemakkelijk je verbruik en tegoed kan inzien van je mobiele abonnement.

Dit is bijvoorbeeld de widget van Simyo:

verbruik/tegoed widget van Simyo

Nu moet je steeds naar de MijnKPN app gaan om deze info in te kunnen zien...

Hoi @NineTailedFox, welkom op ons forum!
Da's een goeie! Ik zal de suggestie bij de ontwikkelaars neerlegen.
Bedankt!


Hallo @Thomas ,

Dat zou heel mooi zijn. Kun je misschien hier ook een statusupdate geven mocht er hier actie op worden ondernomen (of niet)?


Ik kan je niets garanderen maar als ik reactie krijg laat ik het je weten!


Hallo @Thomas ,

Heb je misschien nog een update over dit onderwerp? 

Bijvoorbeeld of je weet dat ze er in de toekomst iets mee gaan doen?

Of heb je misschien gehoord dat ze juist voor hebben gekozen om hier niets mee te doen? 

In beide gevallen zou ik wel willen weten wat het antwoord is :-)

Groeten,

NineTailedFox


Hoi @NineTailedFox, ik heb nog geen update gehad. Ik zal er nog even achteraan gaan.


Hoi @NineTailedFox, ik heb nog geen update gehad. Ik zal er nog even achteraan gaan.

'Even’ duurt wel lang :wink:


Oh sorry! Ik had inmiddels wel reactie verwacht maar blijkbaar heb ik die niet gekregen en ik ben het even helemaal uit het oog verloren.
Ik heb nog even gekeken maar zie dat hij helaas is afgewezen en we hier voorlopig nog niks mee gaan doen :frowning2:


Dat is zeer jammer, het zou een hele goede aanvulling zijn...


Ja vind ik ook!
Bedankt in ieder geval!


Hoi Thomas. 

 

Ik ben erg verbaasd dat er een dergelijke widget. Iet te vinden is bij een kwaliteit provider als KPN. Ik snap echter ook dat grote bedrijven moeite hebben om ideeën vanuit de consument tot realisatie te brengen. Lijkt me echter niet een hele lastige opgave technisch gezien. 

 

Ik ben benieuwd.Â