Skip to main content

Ik heb woensdagavond mijn mobiele telefoon verloren,bij het wegrijden met auto mobieltje op het dak laten liggen..

Inmiddels nieuwe simkaart aangevraagd en na ontvangst ga ik bij kpnxl nieuw toestel bestellen.

Ik heb begrepen dat ik mijn bestaande nummer kan behouden..

Vraag:

ben ik nu al mijn gegevens kwijt( opgeslagen telefoonnrs,,opgeslagen apps,fotos etc..?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Nou... dat ligt er aan. Als het android of appel toestel is, dan is de kans groot dat alles er weer is als u inlogt op het nieuwe toestel.


het is een samsung


Dat zegt niet veel, met een Android toestel heb je de mogelijkheid om al je gegevens in de Google cloud op te slaan in een back-up zodat die gegevens terug gehaald kunnen worden als je een ander toestel in gebruik neemt, of zelfs 2 toestellen naast elkaar wilt gebruiken.

De kans is groot dat je dus niks kwijt bent, als je maar die back-ups laat maken.


Oef, wat balen @LSK! 

Het antwoord van @Doornekamp33 klopt: als jij je gegevens laat opslaan in een cloud omgeving, dan kun je een back up terugzetten. Je leest er meer over op de pagina Back-ups van mobiel in Google Drive beheren en terugzetten. 

Laat je even weten hoe of wat als jij je nieuwe toestel hebt?


Hello even een vraag.ik was op vakantie gambia gsm verlloren ik had wel simkaart van gambia er in.maar kan ik daar ook terug zelfde nummer vragen zodat ik mijn nummers terug heb?ik heb wel gehoord dat ze bij de providers terug gegevens kunnen vinden ?


Hello even een vraag.ik was op vakantie gambia gsm verlloren ik had wel simkaart van gambia er in.maar kan ik daar ook terug zelfde nummer vragen zodat ik mijn nummers terug heb?ik heb wel gehoord dat ze bij de providers terug gegevens kunnen vinden ?

Maak voortaan een nieuw topic aan.

Providers kunnen geen opgeslagen nummers op de SIM-kaart bekijken. Die staat op de SIM-kaart,