Skip to main content

Hoihoii, 

Ik heb een iPhone en heb dit probleem ook sinds kort. Ik moet echt 5x als het niet meer is, per dag mn simkaart ontgrendelen met pincode van m’n simkaart. Hiervoor heeft die het altijd gewoon goed gedaan. 
 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Iets veranderd in de instellingen, ben geen Apple kenner maar bij Android kun je dit instellen in de beveiligings-instellingen.


Ha @Lonneke123, welkom! Is het nog gelukt met de tip van @Doornekamp33? Wellicht heeft @huistijger ook nog een idee. Die heeft ook een iPhone 🙂. Het is in ieder geval geen probleem aan de KPN kant: ik kan dit niet voor je verhelpen helaas!


Hoi @Lonneke123 
Probleem is voor mij ook onbekend.
Heb je al eens een geforceerde startup gedaan?
Hoe je dat doet hangt van het type van je iPhone af, helaas heb je dat niet verteld.
Maar ik denk eigenlijk aan een defecte simkaart.
Je kunt gratis een nieuwe simkaart krijgen van de KPN, vertel er wel  even bij dat je je eigen nummer wilt behouden.
Let wel zodra je deze activeert kun je de oude simkaart niet meer gebruiken.
Het is het proberen waard denk ik, bel even met 0800 0402 om deze aan te vragen.

Of @Marcia_ wil je vast ook wel een simkaart sturen, wil je daarop wachten zet dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.