Skip to main content
Vraag

Multisim activatie voor Apple Watch loopt vast

• May 5, 2026
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Mauro17
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik probeer al vier dagen Multisim te activeren op mijn Apple Watch. Als jarenlang klant van KPN, zowel voor thuis als mobiel, heb ik me zelden zo niet gehoord gevoeld. Het probleem is er nog steeds en ik word van kastje naar de muur gestuurd.

De winkel bij mij in de buurt is een nieuwe Gen Z-store zonder medewerkers. Wat is er met KPN gebeurd, dat ooit zo persoonlijk en servicegericht was?

Het mobiele netwerk blijft hangen op “activeren”. De klantenservice geeft de ene keer aan dat het bij hen uit staat en het daarom niet lukt. De andere keer zeggen ze dat het juist aan staat, terwijl het nog steeds blijft hangen op “activeren”. Ik heb ook contact gehad met Apple; zij hebben een diagnose uitgevoerd en alles blijkt in orde.

Daarnaast wordt mij gevraagd om naar de winkel in Alkmaar te gaan, wat 40 minuten rijden is. Voor zover ik weet is die winkel nog in verbouwing. De winkel is telefonisch niet bereikbaar en ook buiten de verbouwing weten medewerkers niet of deze al open is. Dat betekent dat ik mogelijk anderhalf uur voor niets in de auto zit.

Ik heb dit probleem eerder gehad; toen duurde het drie weken voordat het eindelijk was opgelost. Inmiddels heb ik een Apple Watch Cellular + GPS die ik praktisch alleen kan gebruiken om de tijd te zien.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Mauro17, goed dat je dit hier aangeeft. Ik help uiteraard graag. 

Begrijp ik het goed dat je al een acctief Multisim abonnement hebt? Of had je dit eerst uitgezet en nu weer aan? Wil je in beide gevallen kijken of dit in Mijn KPN (app) actief staat? Indien ja, zou je dit uit willen zetten en daarna weer opnieuw willen proberen op de Apple Watch? 

Mocht dat niet lukken, zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?