Skip to main content
Antwoord

Na bestellen krijg ik bericht dat de iPhone 17 pro max niet leverbaar is

• September 22, 2025
  • 13 reacties
  • 1925 keer bekeken

Ook ik heb de iphone ge pre ordert

op de 13e besteld en vervolgens gelijk bericht krijgen dat ie niet leverbaar is 

zeer slecht weeeer van kpn

Beste antwoord door RBxx

Je pre-ordert om vooraan te staan op de lijst, maar KPN is afhankelijk van Apple wanneer die het uitgelevert.

13 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 22, 2025

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Waarom pre order je m als ie niet leverbaar is dan?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Je pre-ordert om vooraan te staan op de lijst, maar KPN is afhankelijk van Apple wanneer die het uitgelevert.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Zijn ze uberhaupt wel binnengekomen bij kpn 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Hoi ​@Jermey , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Eigenlijk kan ik weinig toevoegen aan het bericht van ​@RBxx en daarom heb ik zijn reactie ook gemarkeerd als 'best answer'. 

Zijn ze uberhaupt wel binnengekomen bij kpn 

Zeker weten, alleen waren er meer pre orders dan toestellen die bij de eerste levering zijn binnengekomen. Eigenlijk gebeurt dat elk jaar. Natuurlijk hoop ik dat jij je nieuwe iPhone 17 Pro Max snel in ontvangst mag nemen! 🙏🏻

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 23, 2025

Een pre-order is juist iets reserveren wat nog niet of in beginsel matig leverbaar is (meestal door de grote vraag).

Het was al mogelijk om 2 weken voor de officiële introductie van 19 september te pre-orderen. De uitlevering is per 19 september. KPN (en anderen) krijgen vaak eerst (kleine) batches van de telefoons en vaak ook eerst de standaard kleuren. Als je een witte wilt moet je langer wachten. En op de 17 Pro Max waarschijnlijk ook wat langer dan de 17 of de 17 Pro.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2025

Heel leuk maar als je hem vanaf de 12e kan bestellen en je besteld op de 13e vroeg in de morgen neem ik aan dat je behoorlijk optijd bent met bestellen (pre order) en bij de eerste badge zit toch? Of zijn er zo extreem veel mensen die hem op de 12e al besteld hebben? Beetje vaag allemaal

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 23, 2025

Er zijn best veel mensen die 'm willen. En je zit misschien wel bij de eerste batch bestellers, maar als Apple bij de eerste levering(en) de Pro Max niet levert heb je er nog niks aan. Hij komt echt wel. 

Meestal zijn het zo'n 50 toestellen die geleverd worden. In eerste instantie vaak het basic model, dus de 17.

• Nieuwkomer
  • September 25, 2025

Hoi,

Ik lees dat het mogelijk was om twee weken van te voren een pre-order te plaatsen…..12 september is toch een week??? Zelfs een bestelling een bestelling een paar minuten na 14:00 uur op 12 september wordt pas over 3-4 weken geleverd:(

• Nieuwkomer
  • October 2, 2025

Ik heb de 17 pro zilver ook op de ochtend van de 13e besteld. Maar blijkbaar was de eerste batch heel klein dan ofzo. Moet ook nog steeds wachten. Had gebeld en ze zeiden dat 75% van de orders voor 19 september zijn geplaatst op de 13e.

Heel leuk maar als je hem vanaf de 12e kan bestellen en je besteld op de 13e vroeg in de morgen neem ik aan dat je behoorlijk optijd bent met bestellen (pre order) en bij de eerste badge zit toch? Of zijn er zo extreem veel mensen die hem op de 12e al besteld hebben? Beetje vaag allemaal

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 2, 2025

Check hier de levertijden (pagina wordt elke dinsdag bijgewerkt; levertijden vanaf die datum)

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2025

Jaa peter dat hebben we al meermaals gezien allemaal 3 tot 4 weken maar specifiek weet je niks

• Nieuwkomer
  • October 2, 2025

Check hier de levertijden (pagina wordt elke dinsdag bijgewerkt; levertijden vanaf die datum)

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden?campaignid=so:c=merk-community

Die indicaties slaan nergens op. Mijn telefoon staat al 2 weken achter elkaar op hetzelfde, en de telefoon die mn partner heeft besteld stond 4/5 weken, en is vandaag al op voorraad gekomen.