Skip to main content

Hi,

Net een update gedaan van mijn Galaxy s10 Note. Nu werkt de simkaart in eens niet meer. Van wat ik op het web kon vinden moet er nu dus een nieuwe simkaart in. Nu wil ik er best een aanvragen maar is die clown website van KPN weer zo slim om dat allemaal achter codes te gooien. Zo moet ik een SMS code krijgen op mijn nummer om een nieuwe sim aan te vragen…. ZONDER SIM kan dat niet. Prima probeer ik het via de helpdesk bot want bellen kan ik niet. 'WE BELLEN je over 15min terug. Nee KPN dat kan dus niet.

Dus nu maar hier klagen hopend dat er iets gedaan kan worden.

Hallo @RobinDV ,

Je bent het snelste geholpen in een KPN-winkel. Want dan krijg je gelijk een werkend simkaartje mee. En dan loop jij bellend de winkel uit! 


Hallo @RobinDV ,

Je bent het snelste geholpen in een KPN-winkel. Want dan krijg je gelijk een werkend simkaartje mee. En dan loop jij bellend de winkel uit! 

Voor iemand die doordeweeks vrij is wellicht. Eerst volgende moment dat ik bij een KPN winkel terecht kan is met een beetje mazzel donderdag en anders in het weekend. Het snelste zou zijn als ik het gewoon via de website kan aanvragen….


Als een bezoekje aan de KPN-winkel echt niet lukt, dan toch maar weer bellen naar 0800-0402. Spreek bv in "storing" en dan krijg je een medewerker aan de lijn. Kan inderdaad wel even duren, want het is midden in de zomervakantie. Er zijn medewerkers op vakantie. 


Als een bezoekje aan de KPN-winkel echt niet lukt, dan toch maar weer bellen naar 0800-0402. Spreek bv in "storing" en dan krijg je een medewerker aan de lijn. Kan inderdaad wel even duren, want het is midden in de zomervakantie. Er zijn medewerkers op vakantie. 

Inderdaad, ik zal even bellen naar 0800-0402 met mijn niet werkende simkaart.🤡


Als een bezoekje aan de KPN-winkel echt niet lukt, dan toch maar weer bellen naar 0800-0402. Spreek bv in "storing" en dan krijg je een medewerker aan de lijn. Kan inderdaad wel even duren, want het is midden in de zomervakantie. Er zijn medewerkers op vakantie. 

Inderdaad, ik zal even bellen naar 0800-0402 met mijn niet werkende simkaart.🤡

Grapjas 😉 , Je kunt uiteraard met elk nummer bellen, dus ook met een geleende telefoon of vanaf jouw werktelefoon.  


Hoi @RobinDV, welkom op ons forum!
Heb je het alles nog werkend gekregen? De telefonische klantenservice of winkel zijn voor deze dingen vaak wel het handigst/snelst.

Dat gezegd hebbende gebeurt het eigenlijk zelden dat een simkaart echt kapot is. Heb je hem ook al in een ander apparaat geprobeerd? Of een andere simkaart in jouw toestel?
Soms is het herstarten van je toestel al voldoende om hem weer werkend te krijgen, je kunt ook nog een reset proberen. Op onze toestelhulp pagina kun je ook de stappen vinden om je instellingen te controleren.