Skip to main content

Hallo.

Ik heb zojuist een week mijn abonnement verlengt met het toestel samsung A52. Ik gebruik heel vaak een Hotspot voor me PS4. Ik kom er nu achter dat ik met de Samsung A52 geen NAT type krijg terwijl als ik mijn sim kaart terug in mijn oude telefoon zet en het daarmee probeer krijg ik gewoon NAT type 2.

Hoe kan dit zijn dit instelling op de telefoon of is het een andere probleem?

 

Groet Gordon

De ... A52 maakt via ipv6 verbinding denk ik. En gebruikt geen ipv4. Vermoed ik.

Maar wat is het probleem? U krijgt geen NAT type? En dat is een probleem? Want?


Ja hij maakt wel verbinding maar ik krijg geen NAT verbinding.


Ja hij maakt wel verbinding maar ik krijg geen NAT verbinding.

Is er nog wel iets aan te doen dat die een ipv4 verbinding maakt?


Ja hij maakt wel verbinding maar ik krijg geen NAT verbinding.

Nogmaals: waarom is dat een probleem? Werken de spellen niet ofzo? Kunt u nu niet gamen?


Ja hij maakt wel verbinding maar ik krijg geen NAT verbinding.

Nogmaals: waarom is dat een probleem? Werken de spellen niet ofzo? Kunt u nu niet gamen?

 

Inderdaad dan werkt het online game niet. 


Hallo.

Ik heb zojuist een week mijn abonnement verlengt met het toestel samsung A52. Ik gebruik heel vaak een Hotspot voor me PS4. Ik kom er nu achter dat ik met de Samsung A52 geen NAT type krijg terwijl als ik mijn sim kaart terug in mijn oude telefoon zet en het daarmee probeer krijg ik gewoon NAT type 2.

Hoe kan dit zijn dit instelling op de telefoon of is het een andere probleem?

 

Groet Gordon

 


Even wat proberen: ga eens bij Instellingen naar Verbindingen, Mobiele netwerken en dan Namen toegangspunten. Tik op KPN Internet. Scroll een stukje naar beneden en stel ipv4 in:

Probeer het zo nog eens. Even 4G uitzetten en weer aanzetten.