Skip to main content

Ik maakte mijn favoriet aan. Misschien zette ik zelf Push aan.

In elk geval helpt UITzetten niet. Effect: ook als ik een wedstrijd opneem om hem straks relaxed te kijken krijg ik alle goals al toegestuurd. Vreselijk!

Dus verwijderde ik de favoriet. Of dat gaat helpen weet ik niet: dit is al zó'n grote programmeerfout...

Vind je dit een fout? Er kan toch geen rekening worden gehouden met kijkers die hele wedstrijden NIET live kijken en dan ook van te voren de uitslag niet willen weten. Opnames kunnen tot een jaar bewaard blijven. Dan moet je zowat op de maan zitten, want alleen het nieuws elk uur op de radio vermeld uitslagen al.

Die pushberichten zijn er juist voor dat je het doelpunten verloop kunt volgen als je niet kunt kijken.

Op een later tijdstip kijk ik dan liever de samenvatting. Via ESPN of NOS.

Waar stel je dat trouwens in op de TV+ app op de telefoon? Kan het hier niet vinden. 

Of bedoelde je het appje ESPN GOALS! Dat staat buiten kpn.

Ik ben een groot liefhebber van eredivisie en UEFA wedstrijden. Maar later kijken…. als het niet schikt schikt het me niet. Later besteed ik de tijd die ik wel heb liever toch aan een film of 2 à 3 afleveringen van series die ik volg.


O, was ik zó onduidelijk?

Als de app zegt "hier kun je de pushberichten uitzetten", en ik ZET ze uit, dan wil ik die berichten niet TOCH krijgen.

Ja, als iets niet doet wat het zegt vind ik dat hartstikke fout.

< Verder denk ik dat je er wel heel makkelijk van uitgaat dat ieders leven hetzelfde geleefd wordt - of moet worden. Ik ga je geen voorbeelden geven van alternatieven. ]


Ik vraag je juist wáár dat kan? Want ik vind het niet in de TV+ app op mijn telefoon. Noch aan-, noch uitzetten.

Ik zou het namelijk wel willen gebruiken. Met wedstrijden die tegelijk zijn ga ik ze niet beide kijken.

Het lijkt me ook wel logisch dat van een favoriet ook doelpunten worden doorgegeven.


En uitzetten helpt mij dus niet om verlost te worden.


Bij dat eerste scherm kom je dus door op 'Ontdek' te klikken.


@PeterG: 

Eerst maar alleen de plaatjes, want toen ik net mijn hele antwoord verstuurde, kreeg ik foutmeldingen om m'n oren en was het forum mijn hele bericht kwijt.


Oh ja, het forum wil nog wel eens 'rommelig’ doen. Zeker met afbeeldingen. Heeft vaak met bestandsgrootte ervan te maken.

Bedankt voor de afbeeldingen. Heb nu pushberichten van m'n favoriet AZ aangezet. 

En dan zie ik behalve het schuifje (aan/uit) ook een prullenbakje. Heb jij de berichten die je niet wilt uit gezet of in de prullenbak gedonderd?

Overigens staat er best duidelijk bij dat ook doelpunten worden vermeld.

Ontvang puschmeldingen 10 minuten voor de start van de wedstrijd, voor kaarten, doelpunten en aan het einde van de wedstrijd.


@PeterG: 

Ik moest lachen toen ik zag dat ik aan jou schreef dat je niet goed las, terwijl ik zelf je vraag miste. Ahum.

Als bonus een situatie (er zijn er meer) waarin ik mijn keuze wil kunnen maken:

Wonderlijk genoeg ben ik niet altijd thuis als mijn wedstrijd compleet wordt uitgezonden. Misschien zit ik in de auto en gebruik ik mijn telefoon als routeplanner. Dan ontsnap ik niet aan de spoilers.

Kom ik een kwartiertje te laat op mijn bestemming en wil/moet ik de wedstrijd via mijn telefoon kijken, dan blijven tot het laatst de spoilers binnenkomen!  Grrr !!

En: nee ik vind het niet erg om een kwartier of veel meer op de rest van de wereld achter te lopen, sport is sport.

En: ja ik kijk als echte fan véél liever een complete wedstrijd dan een samenvatting.


Op je reactie, PeterG:

Het prullenbakje verwijderde voor mij de favoriet. Net wat ik wou (al krijg ik graag bericht dat een wedstrijd begint, dat scheelt me werk).

"...best duidelijk..."   Ja, ik las het, daarom zette ik de pushberichten uit (plaatje 4) — alleen werkt dat niet.


Haha. Als ik wat later begin, maar het is nog niet afgelopen, pak ik 'm live op. Sport kijk ik dan weer het liefst live. Eventueel "gemist" doelpunt wordt in de rust of in de nabespreking wel herhaald. Want live kan je het dan toch niet meer zien. Toch?

Ik ga met sport niet achter liggen terwijl het live nog bezig is. Wel met andere programma's. Al is het alleen maar om de reclame over te slaan. 


De feedback is helder @ajaj. Je zou zeggen dat als het schuifje grijs gemaakt wordt, de pushmeldingen dan stoppen. Het prullenbakje zou mijn inziens moeten dienen voor het in zijn geheel verwijderen van een favoriete voetbalclub en moet niet nodig zijn om de pushmeldingen te stoppen. 

Jouw bevindingen  ga ik doorgeven aan de technici om te verhelpen. 


@Jeroen van KPN ergens hierboven schreef ik dat ik het begin van een wedstrijd nog wel gepusht zou willen krijgen (een fractie lastiger in de User Interface te verwerken, maar het kan). Misschien wil je dat ook nog doorgeven.


De extra wens staat genoteerd @ajaj. 


Reageer