Beste,
Graag leg ik de volgende situatie aan u voor:
Zaterdag 26 oktober heb ik mijn iPhone 8 aangeboden ter reparatie bij mijn dichtstbijzijnde KPN winkel. Het scherm op mijn iPhone 8 heeft problemen met de helderheid. De situatie is als volgt:
Wanneer ik de helderheid op mijn iPhone 8 voluit (100%) zet, is de helderheid van het scherm een stuk minder helder dan een andere iPhone 8. Anders gezegd:
Normale iPhone 8: helderheid op 100% betekent een 100% helder scherm
Mijn iPhone 8: Helderheid op 100% betekent 80% helder scherm.
Voordat ik mijn telefoon bij jullie aangeboden heb, ben ik langs de Apple store gegaan en demonstreerde mijn bevindingen m.b.t. de helderheid aan hen. Ik kon bij de apple store vergelijken met een nieuwe iPhone 8. Apple erkende direct het probleem en adviseerde mij om het toestel ter reparatie aan te bieden.
Vrijdag 1 november kon ik mijn toestel weer ophalen. Helaas was deze niet gerepareerd, het defect is niet geconstateerd door Teleplan. Ik heb afgelopen weekend opnieuw mijn iPhone 8 met een andere iPhone 8 vergeleken, hierbij viel het probleem mij direct weer op. De iPhone weer als nieuw configureren helpt dus ook niet.
Ik heb in de tijd dat mijn iPhone onderweg was naar Teleplan met gedoe een andere telefoon kunnen gebruiken om toch bereikbaar te blijven. Ook de screenprotector heb ik er af moeten halen en opnieuw moeten aanschaffen. Uiteraard is dit mijn eigen verantwoordelijkheid waar ik begrip voor heb indien mijn probleem opgelost zou zijn. Helaas is mijn probleem niet opgelost. Het liefst zou ik het toestel opnieuw opsturen ter reparatie, echter heb ik geen vertrouwen dat mijn probleem op een juiste manier beoordeelt wordt.
Ik ben al jaren lang tevreden klant bij KPN. Ik heb toen ik mijn eigen huis kocht ook zonder twijfel direct voor KPN gekozen voor internet en TV. Tot nu toe jullie service altijd goed geweest. Ik heb dan ook goede hoop dat jullie met mij mee kunnen denken om een passende oplossing te vinden.
Ik hoor het graag van u.
Met vriendelijke groet,
Thomas H