Skip to main content
Vraag

Nieuw toestel iPhone 16 Pro werkt niet naar behoren

• July 3, 2025
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedendag,

gisteren heb ik mijn nieuwe toestel (iphone 16 pro) ontvangen, maar hij werkt niet naar behoren. Gelijk sinds het eerste gebruik crashen apps vaak, zoals facebook of instagram sluiten ineens af. Ook gebeurt het dat apps niet eens openen. Maar vandaag sluit de telefoon ineens ook zomaar af, 4 keer in 5 minuten tijd zag ik plots het apple logo. Ik snap er niets van! Heb hem al opnieuw opgestart, gereset etc maar niets helpt. Dit lijkt me niet de bedoeling met een splinternieuwe telefoon? Wat kan ik hier mee? Alvast bedankt!

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Saryma wat jammer dat je telefoon dan niet goed werkt, ik snap dat je hier van baalt. Heb je het toestel via KPN aangeschaft? Je kan even kijken of de software van het toestel up-to-date is en eventueel nog een reset uitvoeren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2025

Hoi ​@Remco van KPN , bedankt voor je reactie! Ik heb het toestel inderdaad via KPN. De opties die je noemt heb ik al geprobeerd maar zonder resultaat..

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan zou ik je willen adviseren om of even langs een KPN winkel te gaan of om even contact te zoeken met de klantenservice. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt. Dan kan het toestel even nagelopen worden.