Skip to main content

Hoi, nou afgelopen vrijdag mijn nieuwe abonnement afgesloten, nog gevraagd of er nog actie zou zijn mbt oortjes etc. Tenslotte alles bij KPN met gehele familie mobiel en alles tv internet etc via jullie. Er was helaas niets mogelijk maar er zouden wel oortjes zijn bij het toestel. Die zitten er dus niet bij.

Dus ik hoop eigenlijk dat jullie dit willen oplossen voor mij.

 

Groet, Anne

Hallo @Valerio Steeds meer fabrikanten leveren geen standaard oortjes meer bij de toestellen. Ik denk dat de medewerkers dat over het hoofd hebben gezien. Samsung heeft wel een cashback actie voor de S20 FE, je krijgt na registratie bij Samsung €50,00 terug.

Dit stond bij het toestel op de KPN website.

Je ontvangt nu € 72,- korting op de Samsung Galaxy S20 5G i.c.m. een 1 of 2-jarig abonnement. De korting is al meeberekend in de toestelprijs.

Daarnaast ontvang je tussen 22 februari en 14 maart ook €50,- cashback. Wil jij gebruikmaken van deze deal? Vraag dan via dit formulier jouw cashback aan. Hier vind je tevens de actievoorwaarden, registratie mogelijk t/m 28 maart.


Hoi @Valerio, welkom op het forum! Zoals @RBxx noemt zitten oordopjes tegenwoordig helaas niet meer standaard inbegrepen bij toestellen maar is er eigenlijk altijd wel een of ander actie op een van de toestellen.


Er word zelfs over gesproken om ook geen oplader meer bij een toestel te leveren.


Er word zelfs over gesproken om ook geen oplader meer bij een toestel te leveren.

Dat is al het geval. Bij de iPhone 12 en de Samsung Galaxy S21 krijg je alleen nog een USB-kabeltje. Draadloos opladen is de toekomst.