Skip to main content

Ik heb via de verzekering van KPN vandaag een nieuw toestel gekregen (Iphone XS Max). Echter kan deze telefoon niet eens normaal aan. Er staat alleen maar foutmelding en dat het niet geactiveerd kan worden, zelf niet als ik hem aansluit op mijn laptop. Ik heb een uur met apple ad telefoon gehangen en die konden mij ook niet helpen. Ik vind dit echt een kwalijke zaak, ik heb kinderen en heb mijn telefoon nodig. Weet iemand hoe ik dit nog kan oplossen of heb ik gewoon een kapotte telefoon gekregen?

Wat is de foutmelding en wat heeft Apple wel kunnen doen voor je. Zij zullen ongetwijfeld ook een advies hebben gegeven.


Apple heeft mee gekeken op mijn laptop en hebben het geprobeerd te herstellen. Het blijft aangeven dat activeren mislukt is. Je iphone kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver onbereikbaar is. En dan staat er verbind met pc of iets. Heb ik gedaan bij itunes krijg ik dat het niet activeringsinformatie van het toestel kan krijgen. Hun hebben alles gecheckt en konden niks vinden 


Hoi @CarrK, welkom hier. 

Dat is natuurlijk niet wat je verwacht, kan mij dan ook voorstellen dat je baalt. Heb je dit alweer opnieuw aangemeld bij onze verzekering? Dan gaan mijn collega's er een oplossing voor zoeken. 


Heb ik zeker gedaan


Dan is het even wachten op reactie van mijn collega's. Ik kan hier zo niets over inzien. Ik snap dat je liever iets anders gehoord had, want dit is ontzettend balen. Hopelijk snel reactie.Â