Skip to main content

27 augustus is de nieuwe mijn KPN app op mijn android Samsung S8 geïnstalleerd. Ik kan wel inloggen maar bij het ophalen van de abonnement gegevens blijft het scherm wit. Opnieuw installeren vd app lost het probleem niet op. Voor de update werkte alles naar tevredenheid.

Hi @PatrickvanLieshout20, ik begrijp dat 't niet lukt om je gegevens te bekijken in de MijnKPN app. Goed dat je een seintje geeft. Heb je de mogelijkheid om de app op een ander mobiel apparaat te testen, en gebeurt er dan hetzelfde? Ik ben ook benieuwd of je wel bij je gegevens kan als je via een browser inlogt op MijnKPN.


Op de samsung tablet wordt de oude versie (21 april)  geïnstalleerd en dat werkt goed. Via de browser lukt het wel om in mijn KPN te komen


Net de bugfix update van deze avond (31/8) is het opgelost :grinning:


Net de bugfix update van deze avond (31/8) is het opgelost :grinning:

Goedemorgen @PatrickvanLieshout20, goed om te horen! :blush:

Er spelen overigens deze ochtend wat problemen door een storing in MijnKPN, dus mocht nu niet alles goed werken, dan kan dat kloppen. Je kunt de status van de storing in dat topic op ons forum volgen. Mocht je daarna vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.