Skip to main content

Beste heer of mevrouw,

vorige week heb ik mijn nieuwe telefoon ontvangen, maar zit geen blokje bij voor de oplader en ook geen oordopjes.

een week daarvoor heb ik dezelfde besteld voor mijn moeder die had dat allemaal wel ontvangen.

zou u mij dat alsnog willen nasturen.

alvast bedankt

Ā 

Heb je niet nog een 230 volt ā†’ usb adapter? Die zijn standaard tegenwoordig dus ik kan me voorstellen dat het er niet meer bij zit.


Nee die heb jij k dus niet en oordopjes ook niet

wil ze graag alsnog ontvangen

want mijn moeder heeft dataverkeer en heeft werk eerder besteld dus erg vreemd


Dan kan dit alleen behandeld worden door een KPN moderator. Die heeft daarvoor wel je gegevens nodig; die kun je invullen in je forumprofiel. Dat is alleen leesbaar voor jou en de moderators.

Zolang je geen 230 volt adapter hebt voor usb kun je met het bijgeleverde kabeltje de usb van je laptop of televisie gebruiken om te laden.


Ā HoiĀ @Bianca1977, welkom op het forum! Heb je toevallig een iPhone 12 besteld?
Deze worden namelijk zonder oordopjes of lader geleverd. AD.nl

Ā 

edit: iPhone SE hetzelfde.

Helaas geldt voor dit toestel hetzelfde.Ā :confused: Ā 
Ik lees op deze site dat dit ook sinds kort voor de vorige toestellen opladers en oordopjes niet meer meegeleverd worden.


Hoi Thomas,

nee IPhone SE 2020

mijn moeder heeft dezelfde week eerder besteld heeft wel alles gekregen en ik niet heel raar.

Ā 


Helaas geldt voor dit toestel hetzelfde.Ā :confused: Ā 
Ik lees op deze site dat dit ook sinds kort voor de vorige toestellen opladers en oordopjes niet meer meegeleverd worden.


Dat is heel vreemd dus de een krijgt het wel en week later de ander niet meer.

ik vindt dit geen goede service.

en dit had van te voren ook netjes gemeld worden, want ik moet extra kosten maken voor een oplader en oordopjes.

aks ik dit geweten had had ik naar een andere provider overgestapt want daar krijg je het nog wel gewoon compleet.

daar heb ik al navraag over gedaan.

Mis zalĀ ik dat alsnog gaan doen voor mijn internet en tv.

Ā 

Ā 


Heeft volstrekt NIETS met provider te maken maar met de fabrikant welke dit vanaf bepaalde datum er niet meer in de doos stopt (met als uitleg milieu)

Ā 

Kennelijk heeft de andere provider nog een ā€œoudeā€. voorraad liggen.

En overstappen naar een ander provider met internet en tv zal je geen lader en/of oordopjes opleveren ben ik bang.


@Bianca1977Ā Leg beide doosjes ook maar naast elkaar deze zullen ook verschillen.

Ā