Skip to main content
Antwoord

Nokia 6303 unlockcode

• September 2, 2020
  • 3 reacties
  • 244 keer bekeken

pallemans
Nieuwkomer

Hi KPN, 

Kunnen jullie de sim unlock code van mijn moeders oude Nokia 6303 nog doorsturen? 

Bij voorbaat dank. 

IMEI op verzoek

Beste antwoord door RBxx

Hallo @pallemans 

Alleen met oude toestellen zoals deze Nokia kan dat nog gebeuren, want KPN verkoopt al zo’n 10 jaar geen toestellen met simlock meer. Daarom is KPN begin dit jaar ook gestopt (klik hier) met het verstrekken van unlockcodes, omdat er nog maar weinig naar gevraagd wordt. De enige optie is nu een “telefoonboer om de hoek”.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 2, 2020

Hallo @pallemans 

Alleen met oude toestellen zoals deze Nokia kan dat nog gebeuren, want KPN verkoopt al zo’n 10 jaar geen toestellen met simlock meer. Daarom is KPN begin dit jaar ook gestopt (klik hier) met het verstrekken van unlockcodes, omdat er nog maar weinig naar gevraagd wordt. De enige optie is nu een “telefoonboer om de hoek”.

pallemans
Nieuwkomer
  • Auteur
  • September 2, 2020

Ik heb een code tool. Kun je me iig uitleggen misschien welke settings ik moet gebruiken? 

DCT 2, 3 of 4?

ASIC 2, 5 of 7

GID1? 

GID2? 

MSIN? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 2, 2020

Helaas niet, daar heb ik geen kennis van. Ik ben net zoals jij forumlid en KPN klant.