Skip to main content

Hallo, omdat ik voor mijn werk met prive nummer moest bellen heeft KPN mijn nummerweergave uitgezet. Nu wil ik dat weer aan hebben maar dit lukt niet. Beller-id weergave staat aan, toestel aan en uit gezet werkt ook niet. Kunnen jullie helpen??

Als KPN het heeft uitgezet (op centraleniveau dus) dan kan alleen KPN het weer aanzetten.
Ik denk dat het met bellen naar KPN zo is op te lossen. Zie in je contacten KPN Klantenservice mobiel (staat er als je kpn-sim hebt).

Sneller dan via kpn moderator op het forum. Wachtrij ca. 2 dagen.

 

Volgende keer handiger:

Als het incidenteel is zet je #31# voor het nummer met bellen; dan wordt ook je nummer niet mee gezonden voor dat gesprek. Of je zet het meezenden van je nummer (tijdelijk) geheel uit in de instellingen van je telefoon. Dan zet je het ook zo weer aan.


Al meerdere keren gebeld met klantenservice en iedere keer zou het opgelost zijn maar helaas....


Hallo @2703 ,

Probeer het eens een keer via de chat te regelen : 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 


Hey @2703! Heb je het inmiddels weten op te lossen? 
Ontvang je nadat je gebeld hebt, wel een sms van ons? In het bericht staat: ‘We hebben op uw verzoek uw netwerkinstellingen aangepast’. Iets in die trant. 
Als je nog steeds anoniem belt. Vul dan je gegevens in in je profiel en geef hier een seintje als je dit gedaan hebt. Ik regel het dan voor je. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

 

Hoor graag!

 

 


Hey @2703! Heb je het inmiddels weten op te lossen? 
Ontvang je nadat je gebeld hebt, wel een sms van ons? In het bericht staat: ‘We hebben op uw verzoek uw netwerkinstellingen aangepast’. Iets in die trant. 
Als je nog steeds anoniem belt. Vul dan je gegevens in in je profiel en geef hier een seintje als je dit gedaan hebt. Ik regel het dan voor je. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

 

Hoor graag!

 

 

Hi Lisa. Gebeld met klantenservice, langs geweest, instellingen nagekeken en nieuwe simkaart gehad. Jammergenoeg nog steeds niet opgelost


...
Als je nog steeds anoniem belt. Vul dan je gegevens in in je profiel en geef hier een seintje als je dit gedaan hebt. Ik regel het dan voor je. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

 

Hoor graag!

 

 

Kun je je gegevens invullen? Dan kijk ik met je mee.

@2703Â