Skip to main content

Ik heb een iPad air besteld en kreeg vervolgens twee berichten. Eentje waarin stond dat deze nog niet leverbaar is en ook niet duidelijk in welk termijn. Tweede bericht meteen erachteraan om een afspraak in te plannen. Hoe kan dat? 

Hallo @Dorris, welkom op ons forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. :smile: Ik kan me de verwarring voorstellen! Het kan zijn dat we de iPad sneller dan verwacht toch weer op voorraad hadden. Of misschien was het tweede bericht onterecht. Ik heb op dit moment te weinig informatie om je een duidelijk antwoord te geven. Als je wilt, kan ik natuurlijk wel voor je nakijken hoe de vork precies in de steel steekt. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en bestelnummer? Het bestelnummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Dag Denise,

Ik heb de gegevens ingevuld onder Profiel.


Bedankt! De iPad die jij hebt besteld, is gewoon voorradig en komt zo snel mogelijk jouw kant op. :smile:  Je kunt jouw bestelling volgen via Mijn Bestelling (inloggen met bestelnummer en postcode). Je kunt hier ook een bezorgmoment inplannen. Of je kunt bellen naar telefoonnummer 088-2023333 (voor dit nummer betaal je de standaard belkosten). Als je zelf geen afspraak maakt, wordt er binnenkort telefonisch contact met je opgenomen om een afspraak te maken.