Skip to main content

Er worden sms-jes verstuurd vanuit mijn mobiel naar het buitenland. Wat kan ik hieraan doen. De kosten blijven oplopen zie ik de app

@Sandra8682 Zou het kunnen zijn dat je op een link geklikt hebt die in een SMS stond? Zo ja kan je meer informatie vinden op onze storingen pagina over de Flubot. Wat ik zou willen aanraden is zo snel mogelijk 0800-0402 bellen om daar te vragen tijdelijk de mogelijkheid tot SMS sturen uit te schakelen en de instructies te volgen in het topic over de Flubot. 


@Bram_ ik ben inderdaad dupe geworden van het berichtje om een DHL app te downloaden. Vanmiddag naar dat nummer gebeld maar konden mij niet verder helpen. Ze hebben mij ook niet de mogelijkheid aangeboden om te blokkeren ik moest morgen terug bellen. Omdat de afdeling niet aanwezig was. 

Nu kan ik niet meer bellen. Ze zeggen alleen beschikbaar te zijn tot 20.00 uur. Mijn rekening loopt inmiddels alleen maar op. Ik begrijp niet dat kpn hier niets aan kan doen.


@Sandra8682 ik ben bang dat de enige manier om de Flubot volledig uit te schakelen is door je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Voor alle informatie kan je het best kijken op het verzameltopic over de Flubot.Â