Skip to main content

Hallo,

Ik ben bang dat ik een verkeerde IMEI nummer gedaan heb en straks moet betalen. Ik heb ook via mail mijn vraag al gesteld maar ik twijfel of dit aankomt (het was geen no-reply emailadres maar campagne@kpn.com) maar hoor het liever ook via deze weg voordat ik straks die EU 500,00 moet betalen.

Mijn mailtje van zaterdag 2 november was als volgt:
Goedemiddag,

Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice maar hij kon mij niet 100% geruststellen en hij stelde voor dat ik de mail ging beantwoorden. Ik heb de aanvraag ingevuld maar met IMEI2 nummer... Ik had eerst het gewone IMEI nummer gedaan (maar die gekopieerd) wat een foutmelding gaf. Vervolgens had ik het IMEI nummer 2 ingetypt en dat ging goed maar ik ben nu alsnog bang dat dit niet overeenkomt met wat jullie hebben en dat ik dan die €500,00 moet betalen. Wat ik absoluut niet wil/heb.

Kunnen jullie zorgen dat het goed komt met de genoemde nummers in mijn mail??

Zou u mij via deze chat kunnen berichten/bevestigen dat het goed komt? En wellicht dan ook direct het mailtje afvinken dat zodat niet iemand van jullie daar later weer werk van heeft, ook zo vervelend dubbel werk doen tenslotte. Alvast bedankt hoor.

Groeten,
Linda Kramer ☺

Ha @jrk_lkk, dat is geen probleem hoor! Je mag één van beide invullen, dus dit moet helemaal goed komen! Voor zover ik weet, wordt er niet gereageerd op e-mails naar dat e-mailadres. Als je vragen hebt, kan je deze inderdaad goed hier op de community stellen. We helpen je graag!

Ik heb nu de Iphone 13 ontvangen, betekend dit dat ik er dus vanuit kan gaan dat de IMEI gecontroleerd is en goed bevonden? Als ik hem nu open maak, mijn Iphone 11 terugstuur en jullie mijn Iphone 11 controleren en NIET goed bevinden? Kan ik dan nog de Iphone 13 retour sturen en dus NIET akkoord gaan met de geboden oplossing?

Groetjes,
Linda

Ha Linda, het imei is dan inderdaad gecontroleerd en goed bevonden. Of de iPhone 11 goedgekeurd wordt, kan je doorgaans wel zelf beoordelen. Zolang deze niet zodanig beschadigd is, dat de kwaliteit van bellen/internetten in het geding komt, zal de iPhone 11 gewoon ingenomen worden. Mocht deze toch geweigerd worden, dan krijg je een factuur voor de iPhone 13. Het is niet mogelijk om die dan terug te sturen. 

Reageer