Skip to main content

Zitten er al oordopjes automatisch bij de Samsung s21 als je hem koopt? 

 

Zo nee, ik heb mijn mijn huidige telefoon de Samsung s9 toen wel oordopjes bij gekregen. Zouden deze ook ingeplugd kunnen worden anders in de Samsung s21? 

 

Heb geen draadloze.

 

Bedankt 

Samsung levert ook geen oordopjes meer bij nieuwe toestellen. Ik weet niet of de S21 nog wel een jack heeft.


Veel nieuwe toestellen hebben helemaal geen jack meer, geen poort waar je het stekkertje van de oordopjes in kunt steken. En draadloze oordopjes zijn wel iets te duur om er zomaar bij te doen...


Hoezo te 'Duur” om er bij te doen?? Niks te duur maar gewoon een manier om minder afval te veroorzaken en meer te verdienen aan een toestel, elke cent telt, mes snijd dus aan twee kanten.

 


Hoi @b.vanberlo, welkom. 

Je kan jouw oordopjes gebruiken bij ieder toestel waar nog een .35 mm jack in verwerkt zit gebruiken. Ik ben voor jouw op onderzoek uit gegaan, volgens de onafhankelijke website GSM Arena heeft de Samsung Galaxy S21 helaas geen jack meer. Je zou dus draadloze oordopjes met bluetooth moeten gebruiken. Zoals @Maurice85 al heeft aangegeven levert Samsung geen oordopjes meer bij hun toestellen. Ik hoop dat ik hiermee jouw vraag heb beantwoord. 


Hoi @b.vanberlo, welkom. 

Je kan jouw oordopjes gebruiken bij ieder toestel waar nog een .35 mm jack in verwerkt zit gebruiken. Ik ben voor jouw op onderzoek uit gegaan, volgens de onafhankelijke website GSM Arena heeft de Samsung Galaxy S21 helaas geen jack meer. Je zou dus draadloze oordopjes met bluetooth moeten gebruiken. Zoals @Maurice85 al heeft aangegeven levert Samsung geen oordopjes meer bij hun toestellen. Ik hoop dat ik hiermee jouw vraag heb beantwoord. 

Ahaa, Ik was ook aan het zoeken maar ik kon er niets over vinden.