Skip to main content
Beantwoord

Op de verlengshop klopt "Upgrade naar meer opslag voor dezelfde prijs!" niet

• 23 januari 2025
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9

Als ik in de verlengshop ben en ik klik een van de S25-telefoons aan, dan staat er bij de opslag: “ Upgrade naar meer opslag voor dezelfde prijs! “, zie afbeelding:

Als ik vervolgens de opslag van 1TB aantik (meer opslag toch?), gaat de prijs toch omhoog, zie afbeelding:

Hoe kan dat? En hoe kan het gefixt worden? Want die verdubbeling van de opslag maakt de aanbieding wel interessant.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@XS4-Arjan! Dank voor het melden. Ik zie dat de melding inmiddels is aangepast 

Dus als het goed is klopt het zo wel. 🙂 Ga je verlengen met de S25? 

Bekijk origineel

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36113 reacties
  • 23 januari 2025

Hallo ​@XS4-Arjan ,

Dit aanbod geldt alleen voor de 512 GB. Heeft dezelfde prijs als de 256 GB-versie. Bij Mediamarkt heeft die versie trouwens ook dezelfde prijs als de 256 GB-versie: 

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-galaxy-s25-ultra-5g-256gb-titanium-zwart-256-gb-zwart-1877875.html?utm_source=kieskeurig&utm_medium=psm-product

En bij KPN staat die tekst wel vermeld bij de 512 GB versie, maar niet bij de 1 TB versie. Dus de website van KPN geeft het correct weer. 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 1722 reacties
  • 23 januari 2025

Als dat zo is, dan moet die tekst bij 512 verdwijnen. Dat gebeurt ook bij 1TB.

Bij de gewone Galaxy S25 kan je alleen van 128 - 256 - 512 en daar staat het er ook bij en wordt de korting niet verrekend bij 512. Dan moet die melding worden aangepast, want dit is wel misleidend.

De melding kan blijkbaar wel weg, hij is niet statisch, dus dan moet die op de juiste manier toegepast worden.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7333 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Hi ​@XS4-Arjan! Dank voor het melden. Ik zie dat de melding inmiddels is aangepast 

Dus als het goed is klopt het zo wel. 🙂 Ga je verlengen met de S25? 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 1722 reacties
  • 24 januari 2025

Ah, dit is duidelijker ​@Sanne van KPN . Ik zit nog op de S21, maar ik heb ook net een reisje Lofoten voor mezelf geboekt, dus die foon mag nog eventjes wachten 😉

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7333 reacties
  • 25 januari 2025

Ooohh leuk ​@XS4-Arjan! 😁 Ik ben jaloers. Heel veel plezier alvast! 

Reageer