Skip to main content

kortgeleden verhuisd en een Honeyell T6 gekocht , geïnstalleerd en werkte prima , opa-phone van mijn vrouw inmijn Samsung . Na een paar dagen konden we niet meer bedienen dmv smartphone , alleen op thermostaat.

Het hele proces van wifi opnieuw instellen met youtube filmpje en al .

Maar elke keer kreeg ik foutmelding ( zie bijlage ) , kan het zijn dat op mijn Android iets verkeerd staat ingesteld , gaarne commentaar .

bvd

Jack

*admin: afgesplitst

 

Welkom hier @Sjaakie48! Leuk dat je je vraag hier stelt. Minder leuk dat de thermostaat geen verbinding meer kan maken met de wifi. Kun je iets meer vertellen over jou netwerk thuis. Hiermee bedoel ik. Welk modem heb je? Heb je versterkers in gebruik? Welke? 

Ik denk graag met je mee!


Hallo Lisa ,

Sorry voor late reactie , druk met naweeën verhuizing.

WE hebben KPN box 12 die aan glasvezel hangt en de monteur heeft de "super wifi punten "aangesloten. verder geen toeters en bellen .

Heb net wat zitten lezen over dit probleem op het forum , maar elke keer komt de 2,4 als probleem boven . De thermostaat zou dat ook nodig hebben , maar het vreemde is dat hij het wel een paar dagen heeft gedaan ? 

Ik zie dus ook "maar 1 "netwerk , geen 2,4 en 5  . KPN………

Hoor graag .

mvg

Jack


Geen probleem @Sjaakie48. Kan me goed voorstellen dat je het dan eventjes vooruit schuift. Helaas kun je de 2.4Ghz en 5Ghz niet van elkaar splitsen noch de 5Ghz uitzetten. @Nick83 Heb jij een idee hoe we dit probleem kunnen omzeilen? :persevere:


Ik ben niet zo’n Wizkid , maar ben er toch uit.

Aangezien het wel gewerkt had heb ik terug zitten denken wat er anders geworden was .

Ik had vanwege slechte TV ontvangst de voeding van modem afgehaald en daarna moet het fout zijn gegaan .Heb nog een keer spanning er af gehaald en ben toen weer de app van thermostaat gaan installeren . Eind vh liedje de bediening via Wifi , zowel op mijn Samsung als de i-Phone van mijn vrouw werkt weer. Vraag niet hoe het kan , maar profiteer er van.

mvg

Jack


Aaah yess @Sjaakie48! Fijn dat het weer werkt. Niets meer aanraken:wink: