Skip to main content

Ik heb mijn nieuwe telefoon ongeveer 3 weken geleden ontvangen, en mijn oplader van de telefoon is nu al kapot terwijl ik er geen gekke dingen mee gedaan heb. De oplader ziet er ook nog onbeschadigd uit alleen kan ik mijn telefoon niet meer opladen. Als ik de oplader in de Iphone steek komt er geen stroom door. Dit is toch niet de bedoeling na 3 weken al?

Hi @Oplader iphone ,
Welkom op het forum. Ah dat is inderdaad wel heel jammer dat die na 3 weken al niet meer werkt :zipper_mouth: . Als je je profiel aanvult zoek ik je gegevens er bij en kijk ik je bestelling na. Verder hoop ik dat je nog ergens een hebt liggen in de tussentijd want we zijn natuurlijk al even verder:nerd:


@Denise. Ik heb de gegevens aangevuld, is dit voldoende om de gegevens erbij te kunnen pakken?


Zeker, hier kan ik je wel mee vinden :slight_smile: . Laatste 2 cijfers van je telefoonnummer zijn 70 als ik dat goed zie. Klopt dat? 
De snelste manier om een iPhone kabeltje bij je te krijgen is denk ik door je er een te laten bestellen. Dan vergoed ik dat op je mobiele abonnement. Als ik google op iPhone kabeltje krijg ik resultaten van rond de 7 tot 10 euro. Daar zullen vast en zeker verzendkosten bij komen. Mijn voorstel is je 15 euro te vergoeden op je volgende factuur. 
Laat je nog even weten of de laatste 2 cijfers kloppen? :blush:


@Denise. Dat klopt inderdaad, de laatste 2 cijfers zijn 70. Hartstikke bedankt voor de medewerking. Dan bestel ik wel even een nieuw kabeltje!👍🏻


@Oplader iphone , helemaal top :muscle_tone3: !
Dan zet ik de creditering er zo in voor je factuur en bevestig ik deze aan je per mail. Daarvoor gebruik ik het mailadres waar je normaal je facturen op ontvangt. :blush: