Skip to main content

Hoi, ik heb gister een bestelling op de site gedaan voor een nieuwe iphone. Nu kan ik nogsteeds niet in mijn persoonlijke omgeving.. hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen?

Hoi @Inge12345, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt 🙂 Heel irritant dat je de status van je bestelling niet kunt volgen. 

Bedoel je dat je gegevens niet inzichtelijk zijn op: Mijn Bestelling KPN mobiel? Heb je een orderbevestiging per mail van ons ontvangen? 


Ja klopt. Ik heb gelukkig wel een order bevestiging gekregen maar daar staat dat ik het binnen een uur zou moeten kunnen zien en later staat er nog een keer dat het maximaal een uur kan duren. Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn bestelling ongeveer binnen krijg. Op de site zelf stond voor 23.59 besteld morgen in huis maar ik weet dat ik daar niet vanuit kan gaan, wel wil ik ongeveel weten wanneer dit wel is.


Ok, gelukkig heb je een orderbevestiging ontvangen :)

Heel irritant dat de Mijn Bestelling KPN mobiel omgeving jouw gegevens nog niet heeft verwerkt. Mogelijk dat de iPhone type en kleur  die je hebt uitgezocht toch net uitverkocht was. Je kunt het beste via de chat even navraag doen over de status van je order. Mijn collega kan je dan meteen inzicht geven :)


Reageer