Skip to main content
Beantwoord

Pixel Watch 3 met multisim "can't connect"

  • 3 September 2024
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Pixel watch 3 met voor geïnstalleerd multisim ontvangen. Bij het koppelen met mijn telefoon (OnePlus Nord 3) gaat het mis. Er verschijnt het volgende bericht"

Can't connect. Deze Pixel watch is niet compatibel met deze versie van de app. Update de app om door te gaan."

Ik heb echter de nieuwste versie. Ik heb KPN helpdesk gebeld. Medewerkster dacht dat het aan multisim ligt en heeft dit op afstand verwijderd. Daarna weer geprobeerd, zonder resultaat. Google gebeld. Zij zijn niet bekend met dit probleem. Hun advies: watch is defect. Terugsturen en nieuwe vragen. Dat wilde ik morgen doen, maar lees nu op Reddit dat er nog iemand hetzelfde probleem heeft. Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik wacht nog even met terugsturen.

Ben bij de KPN winkel geweest. We kwamen tot de conclusie dat de pixel watch app nog niet klaar is voor de watch 3. Wereldwijd wordt de watch 3 pas 10 september geleverd. Waarschijnlijk zorgt Google dat de app voor deze datum is aangepast. Slordig, maar even wachten dus. Lukt het jou wel? Laat maar weten.


Heb sinds zaterdag precies hetzelfde probleem, dus wachten tot kort voor 10 september.

De fitbit app koppelt ook niet.

Koppelt wel bij verbonden apparaten maar krijg toch de melding zoals hierboven vermeld.


Wederom contact gehad met Google. Ondertussen is het probleem daar bekend. De nieuwe Google pixel watch app verschijnt 10 september in de store. Dan zou het probleem dat de watch 3 niet gekoppeld kan worden opgelost moeten zijn.


had hetzelfde probleem, met mijn pixel watch 8a. Tot overmaat van ramp liep mijn telefoon vast en kwam in een bootloop. heb de telefoon teruggezet naar fabrieksinstelingen en de watch ook. bij het opnieuw opstarten van de telefoon een keuze gemaakt om geen backup terug te zetten. Dus een schone installatie.

nadat de schone installatie voltooid was mijn apps handmatig via de playstore geinstalleerd. een update van de playstore uitgevoerd en een update in instelingen,systeem,softwareupdate,s dan systeemupdate uitgevoerd.

de app pixel watch geopend en de koppeling met de watch is nu gelukt. en werkt goed

het is een watch met lte en dit werkt ook goed. kpn multisim

 


@JohnHaarlem   Ik heb het niet geverifieerd maar ik geloof je op je woord.   Ik heb daarom jouw antwoord als beste gemarkeerd zodat anderen die meelezen, dit in een opslag kunnen zien. 


Sinds vandaag werkt de fitbit koppeling ook.

pixel Watch 3 met pixel phone 8a


Inderdaad, watch 3 werkt goed (op mijn OnePlus Nord 3). De pixel watch app is aangepast en ook fitbit werkt nu goed. Fijn!


Reageer