Skip to main content
Vraag

Prijzen iPhone 16 met abonnement bij KPN (wanneer)?

  • 11 September 2024
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Mooie pagina over de nieuwe Iphone 16 toestellen…. maar nu de hamvraag… wanneer worden de prijzen bekend in combinatie met abonnement?  Pas vrijdag 14:00 uur bij de pre-sale?

Ja, de prijzen worden bekend zodra de presale live gaat. Nog heel even geduld, dus!


De prijzen vallen me eerlijk gezegd een beetje tegen. Weliswaar goedkoper dan de prijzen die Apple hanteert, maar bij apple is de Iphone 15 serie met de komst van de Iphone 16 meestal ongeveer  €100 goedkoper geworden en de nieuwe 16 is ongeveerd net zo duur als de 15 serie was.

Bij KPN zijn de prijzen van de Iphone 15 gelijk gebleven, en de Iphone 16 is circa €150 duurder. Ik vermoed dat het verstandig is nog even te wachten tot black friday o.i.d.


Er zal vast animo genoeg zijn hoor… maar het is nou éénmaal boven mijn budget. Hopelijk is ie rond black friday weer wat goedkoper :)


Hallo @Stephane ,

De ervaring leert dat er met Black Friday geen kortingsactie’s zijn met de nieuwste iPhones. Hooguit geen aansluitkosten. Wil je de iPhone 16? Dan zul je nog een tijdje moeten sparen. 


Net ff op tweakers pricewatch gekeken… er lijkt eerder een soort organische daling plaats te vinden naarmate de tijd voorbij gaat. Rond de feestdagen stijgt de prijs van de PRO just even maar tussen september 2023 en nu lijkt er zo’n €250 verschil in te zitten. November (ofwel black Friday) lijkt idd niks uit te maken ;)


Reageer