Skip to main content

Ik heb sinds vrijdag 24 september de nieuwe iPhone 13 pro. Geluid was niet goed. Stottert regelmatig en heeft af en toe het geluid dat de microfoon in een zaal niet goed staat afgesteld. Gewacht op een update, maar ook daarna bleef hij het doen. Op vrijdag 8 oktober naar de winkel van KPN, maar die konden het toestel niet vinden in het systeem. Was nog in afwachting stond er. Volgens het meisje nog niet afgeleverd. Maar ik had hem in mijn hand. En het geld wordt maandag afgeschreven. Ik kreeg een nieuw simkaartje. Ik moest hem maar opsturen, want ik kon hem maar t/m donderdag 7 oktober teruggeven. Ik was dus 1 dag te laat in de winkel om hem terug te geven of te ruilen. Maar als ik eerder was geweest had ze ook niets kunnen doen zei ze omdat mijn toestel niet geregistreerd staat. Moet hem opsturen ter reparatie en wachten tot hij terug is. Pfff ruim €1000 kwijt en meteen telefoon inleveren en een gerepareerde terug. Al 48 jaar klant, maar ga de 50 jaar daar niet halen denk ik.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Metamorfose, wat ontzettend balen dit! Het klopt inderdaad dat je het toestel binnen 14 dagen mag retourneren. Daarna wordt het reparatieproces via de winkel in gang gezet. Hoewel ik héél goed kan begrijpen dat je hier ontzettend van baalt, kan ik aan die procedure helaas niets veranderen. Hopelijk wordt je toestel snel gerepareerd en kan je er dan vlot weer gebruik van maken!