Skip to main content

Problemen met Mobile Wifi en foutmelding wachtwoord

• January 9, 2025
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Hallo ​@Vikash van KPN,

Wij hebben vandaag Mobile Wifi ontvangen met een sticker erop dat dit hergebruikt is. Fijn dat KPN hier meedenkt. Na het ziet van dit topic en het niet kunnen inloggen ben ik echter benieuwd of KPN mij kan helpen.

Indien ik probeer te verbinden met de Wifi, krijg ik de foutmelding dat het wachtwoord foutief is. Kan het zo zijn dat de Mobile Wifi niet gereset is? 

Kan ik zonder verbinding het wachtwoord ook wijzigen? 

Groet,

Dennis

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Pouwerling. Welkom op de community! Misschien lukt het om een Wifi verbinding te maken met de WPS-knop. Houd de knop "WPS" 3 seconden ingedrukt om de WPS-functie te activeren. Als deze is geactiveerd, knippert het Wi-Fi-lampje elke twee seconden. Als er binnen 2 minuten geen verbinding wordt gemaakt met het netwerk, zal het apparaat automatisch de WPS-modus afsluiten.

Wanneer dit niet lukt kan je de Alcatel LinkZone MW70VK proberen te resetten. Houd de knoppen "Power" en "WPS" eens tegelijk ingedrukt voor 6 seconden. De lampjes knipperen dan 4 keer blauw om te laten zien dat het apparaat is teruggezet naar de fabrieksinstellingen.