Skip to main content

 

Wederom het probleem einde contract inzicht, mag op 23 maart 2022 verlengenen naarmate die dag dichterbij komt geeft mijn samsung a51 vastlopers en herstart als ik bv het groene telefoon icoontje indruk om te bellen, bij het verzenden knopje van whatts app. Ik als ander app aanklikt gebeurt hetzelfde. momenteel werkt de Samsung dus niet. Voorheen had ik ook een Samsung en had ik het zelfde probleem. beetje raar dat het nu weer gebeurt. Is het zo dat Samsung telefoons naarmate de verlenning er aankomt software hebben die deze problemen geeft? De rest van mijn gezin het een iphone en nooit ergens last van. Helaas in de KPN winkel wisten ze ook geen antwoord. Volgens Vodaphone zit er wel degenlijk een probleem bij de Samsung telefoons.

 

ik heb 2 mobiels waarvan 1 een iphone is die loopt ook af maar geeft geen problemen, de samsung dan weer wel. Wanneer gaat de KPN dit eens onderzoeken?

 

Mobiel werkt nu niet meer.

 

Kort samengevat:

 

Tijdens normaal gebruik is mijn A51 uitgevallen en wil niet meer opstarten of gaat i.i.g. niet verder dan het Samsung logo. Na een minuut of 2 start de telefoon opnieuw op maar weer van hetzelfde de telefoon blijft hangen.  als ik de aangeraden volume down en powerknop combinatie probeer start de telefoon op maar komt deze niet verder dan wat ik hierboven beschreven heb. Zijn er nog andere manieren om de telefoon weer aan de praat te krijgen of is het einde oefening?

 

Verder heeft iemand goede ervaringen met andere merken zoals Oppo?

Dit lijkt mij toch echt iets wat het toestel betreft. Als je nog in de garantieperiode zit zou ik em ter reparatie aanbieden.


DIt is echt niets voor KPN, is specifiek het toestel

Zelf hier allemaal samsung in het gezin, maar daar geen last van.

Mijn vrouw is in het bezit van een 4 jaar oude samsung telefoon zonder problemen


Dit is definitief een issue met de Samsung en valt onder garantie als hij nog geen twee jaar is. (Tenzij breuk in scherm en/of waterschade) 

Ga lang bij een Samsung Service Centre of meld je toestel bij KPN aan voor Garantie (duurt iets langer maar wel vis KPN)


Ik heb ook altijd een Samsung. En nog nooit 1 stuk gehad. Wel barsten in het scherm. Maar hij blijft het dan gewoon doen. Vastlopers of zoiets heb ik niet. Heeft u hem al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Wordt een garantie geval volgens de KPN, toestel heeft garantie t/m 23-03-2022. Nu is het aan Samsung of die T/M daadwerkelijk ook gaat gelden. Een ieder bedankt voor jullie reacties. Begreep van KPN dat dit toestel wel vaker deze problemen geeft na 2 jaar.