Skip to main content

Beste, 

sinds een paar weken heb ik de Samsung Galaxy S20+. Helaas ondervind ik problemen met het toestel. Het scherm flikkert soms en zo nu en dan valt de telefoon uit en start deze weer opnieuw op. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Dit zou natuurlijk niet moeten en al helemaal niet met zo'n duur toestel. 

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Welkom op het forum @Britt3006,  hoewel de aanleiding niet zo leuk is :confused:

Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed, ik wil je dan ook direct aanraden om je toestel te laten onderzoeken en repareren! Dit kan via onze KPN winkels, via die weg ben je hem gemiddeld een week of 3 kwijt en moet je zelf op en neer naar de winkel om hem te brengen en te halen.

Als je jouw toestel aanmeld voor onderzoek/reparatie bij Samsung zelf, wordt het toestel bij jou thuis opgehaald en een paar dagen laten weer bij jou thuis terugbezorgd, stuk makkelijker en je zit niet zo lang zonder! :relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!