Skip to main content
Antwoord

Reactie op uw schrijven per mail

• July 1, 2025
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Geachte KPN medewerker,

Om maar direct ter zake te komen, het volgende. Uw poogt communicatie per e-mail, echter kan u geen reactie ontvangen per mail. Dat is erg bijzonder en betekent ook dat al uw communicatie via dit medium als niet verzonden wordt beschouwd. Graag een e-mail aanmaken waarop, men op uw eigen schrijven, kan reageren. U heeft mij per mail iets verzocht, ik heb hierop per mail ook mijn antwoord gegeven. Mocht u niet de moeite nemen deze reactie te lezen, dan mag u uw schrijven ook als zodanig beschouwen.

Met vriendelijke groet 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Wvdl1. Op veel mailberichten kan je inderdaad niet antwoorden, daarbij wordt een 'noreply’ e-mailadres gebruikt en een reactie daarop komt nergens uit. Daardoor is het niet mogelijk om het te lezen. 

In je bericht noem je niet waar het over gaat, daardoor is het voor ons nu ook moeilijk om er meer over te zeggen. Als je kunt toelichten waar het over gaat kunnen we met je meedenken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

2 reacties

• July 1, 2025

Waar gaat dit over? Waarover heeft KPN een mail gestuurd? 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Wvdl1. Op veel mailberichten kan je inderdaad niet antwoorden, daarbij wordt een 'noreply’ e-mailadres gebruikt en een reactie daarop komt nergens uit. Daardoor is het niet mogelijk om het te lezen. 

In je bericht noem je niet waar het over gaat, daardoor is het voor ons nu ook moeilijk om er meer over te zeggen. Als je kunt toelichten waar het over gaat kunnen we met je meedenken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.