Ik heb op 29-08 m'n mobiele telefoon bij de KPN winkel ingeleverd voor reparatie. Er is een mogelijkheid tot het volgen van je reparatie. Daar heb je een toegangscode voor nodig en dat zou per email verstuurd zijn, echter niet meer terug te vinden. Is er manier om die toegangscode online opnieuw te krijgen?
Jacques
Bladzijde 1 / 1
Hoi @JacquesAlphen . Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de reparatie niet kan volgen. Helaas kan ik deze toegangscode niet achterhalen of opnieuw toesturen. Je kan in dit geval het beste telefonisch contact opnemen met Teleplan. Door de week te bereiken op het nummer 0800 820 00 08 (gratis), tussen 08.00 en 20.00 uur. Zij kunnen jou ook gelijk vertellen wat de status is van de reparatie. Laat je mij weten of het gelukt is?
Wat goed om te lezen dat je de reparatie nu weer online kan volgen, maar wat vervelend dat het toestel nog steeds niet gerepareerd is. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen. Ik zou je daarom willen vragen om opnieuw telefonisch contact op te nemen met Teleplan en daar om meer uitleg/duidelijkheid te vragen.
Jacques
Vandaag 3 okt, status "in reparatie", intussen wel via KPN een vergoeding gekregen. Daarvoor duim omhoog! Maar het is te gek voor woorden, dat zo met een reparatie wordt omgegaan. Dit is toch niet meer uit te leggen!! Het wordt zelfs een soort komisch om te gaan ervaren hoe dit opgelost gaat worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.