Hoi!
Ik hoop van harte dat iemand me kan helpen. Sinds ik me kan herinneren heb ik altijd al iPhones gehad en eigenlijk ook altijd bij het overstappen naar een nieuwe iPhone de reservekopie van de vorige iPhone overgezet. Met mijn laatste telefoon, overstap van iPhone 7 naar iPhone X, begonnen de problemen. De nieuwe iPhone X ging heel snel leeg, GPS deed raar en nog wat meer rare klachten. Dit terwijl het toestel net nieuw was. Daarom het toestel binnen 3 dagen omgeruild voor een nieuw toesten. Ook op dit nieuwe toestel de reservekopie overgezet. Helaas dezelfde problemen.
Toen heb ik begrepen dat er dus een '’bug'’ in mijn reservekopie zou kunnen zitten die deze problemen veroorzaakt. Oke, ik heb de iPhone X nu gewoon twee jaar gebruikt met deze (vervelende ) problemen. Nu wil ik de overstap gaan maken naar de iPhone 12 Pro. Deze telefoon wil ik eigenlijk wel langer dan 2 jaar gebruiken. Daarom ben ik van plan om '’overnieuw'’ te beginnen en dus niet de reservekopie over te zetten. Wat ik wel graag zou willen zijn mijn foto's op mijn nieuwe toestel. Ik vraag me dus af hoe ik het makkelijkste al mijn foto's van mijn iPhone X naar mijn computer (en harde schijf) krijg en vervolgens op de nieuwe iPhone 12 Pro. Het zou helemaal top zijn als dit ook in chronologische volgorde kan.
Kan iemand me hier tips voor geven?
Groetjes Ilse