Skip to main content

Ik heb vrijdag 23 oktober een iPhone X Ref. besteld. deze is zondag 25e geleverd, maar geen WIFI of 4G.

Contact gehad met klantenservice, ze hebben mijn iPhone op afstand ingekeken, maar er zou een interne fout zijn. Ook met leveerancier van de telefoon contact gehad. 

Vrijdag 31 het gehele pakket terug gestuurd. Dit zal morgen 4 november bij jullie aankomen.

Heb geen vertrouwen meer in de gerepareerde iPhone, en heb besloten om over te stappen op een nieuwe iPhone 11. Kan ik deze omruiling regelen, zoja hoe??

 

Hoi @Cetan, bedankt voor je berichtje en welkom op ons Forum. Goed dat je even aan de bel trekt! Sorry dat ik nu pas kan reageren, dat heeft te maken met de drukte. 

 

Als het toestel opgestuurd is ter reparatie dan wil ik je adviseren om dit even af te wachten. Via deze weg kan ik een omruiling/annulering niet voor je regelen. Daarvoor kun je contact met ons opnemen via 0800-0402. Ik hoop dat je inmiddels al geholpen bent. 


@Cetan Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


@Cetan Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Sorry voor de late reactie, maar heb besloten om de bestelling te annuleren en een nieuwe iPhone 11 gekocht

 


Reageer