Hoi,
Mijn A52s was wat traag en toen heb ik hem opnieuw opgestart. Hij vraagt dan uiteraard om de pincode. Ik heb 2 kaartjes erin en ik gaf mijn pincodes in. Tot mijn verbazing zegt hij dat ze onjuist zijn. Nog een keer geprobeerdĀ en nog een keer en uiteindelijk wel 18 keer geprobeerd en de vraag naar de pukcode kwam maar niet. Zat al op 2 uur wachten tot een nieuwe poging. Je gaat dan zo twijfelen aan jezelf, maar ik wist 100% zeker dat ik de goede pincodes had. KPN gebeld en uiteindelijk maar nieuwe simkaarten aangevraagd.
Valt me daarna in dat ik de simkaartjes eens ga uitproberen in een andere telefoon (ondanks blokkade van KPN want ik heb nieuwe aangevraagd) en daar doen ze het gewoon met mijn pincode.
Nu heb ik dus het probleem dat ik niet meer in mijn telefoon kom omdat de A52s met scherm aanzetten en met een harde reset om de pincode van de simkaart blijft vragen terwijl deze er niet inzitten en dus ook de juiste pincodes niet accepteert.Ā Ik kan dus he-le-maal niet in mijn telefoon.Ā
Iemand enig idee wat te doen??
Groetjes Monique