Skip to main content

Ik heb op 13-3-2022 mijn abonnement verlengd, direct bij de KPN, dacht zitten we al jaren moet wel goed komen.

Toestel uitgezocht, maar gaat zelf inloggen, met verkeerde nummers, helemaal op tilt en kan er helemaal niks meer mee. Vingerafdruk zegt hij is niet goed, gaat knipperen en flashen en dan zelf codes invullen.

Rekening en bestelling opgezocht, 13-3-2022 besteld, gebeld en daar krijg ik te horen dat ik geen garantie heb en maar naar een winkel moet om deze te laten repareren. Maar kom op die telefoon is nog geen maand oud, dit kan toch niet, dit is een kapotte telefoon. 

Ga hier als 1e klacht indienen, maar ben nog niet klaar, wil gewoon een nieuwe telefoon, die wel werkt.

Functioneert je aankoop niet naar behoren, dan zal KPN deze in beginsel kosteloos repareren en/of vervangen. De goede werking wordt volgens het consumentenrecht gegarandeerd gedurende 2 jaar na de aankoopdatum of de installatiedatum, indien deze later is.

Aan de telefoon zeggen ze gewoon 2 weken, misschien vergist de onvriendelijke klantenservice medewerker zich (en laten we het hopen).

Kan dit opgelost worden, dit toestel is gewoon finaal kapot. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Natuurlijk heeft u garantie.  Heeft u het toestel online gekocht of in de kpnwinkel?


Online via KPN site...verlenging van contract. Kan alle gegevens mailen.


Online via KPN site...verlenging van contract. Kan alle gegevens mailen.

 

Wij zijn net als jij klant bij KPN.

Mailen naar KPN gaat helaas (net zoals bij vele andere) niet meer.

 

Je kan gratis bellen met 0800-0402

Of chatten met KPN, zie hier. 

 


Hallo @MoniqueV12.01, wat vreselijk hinderlijk dat jouw nieuw uitgekozen toestel niet meer werkt zoals het hoort. 

Na aankoop van een nieuw toestel valt een technisch defect 24 maanden mogelijk onder de fabrieksgarantie, te rekenen vanaf de aankoopdatum van het toestel. Om gebruik te maken van de garantietermijn is het, het snelste om langs te gaan bij een KPN winkel met het toestel en aankoopbewijs. Men kan dan ter plekke het toestel onder garantie omruilen of als het te repareren valt, aanmelden voor reparatie. 

Het is zeker niet zo, dat je slechts 14 dagen zou hebben na aankoop om. De info die je aan de telefoon gekregen hebt, is niet correct. 


Hi Jeroen,

 

Dank je wel voor je antwoord, ik ben vandaag ook gebeld, maar was niet in de gelegenheid te antwoorden.

Ik ga met de telefoon naar de winkel en hoop dat ze me kunnen helpen. 

Groet,

 

MoniqueÂ